Wat deden/doen jullie tijdens je Zwangerschapsverlof?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Mama13, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hallo allemaal, ik ben Dansdocent en ga 28 januari met verlof omdat ik 12 maart ben uitgerekend. Ik ben een druk persoon en bezig bijtje en vraag me af wat deden of doen jullie tijdens je verlof? Ik heb sterk het gevoel dat ik me vervelen ga. Groetjes julia

2. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik ben gaan sporten. Deed ik voor mijn verlof ook al. Natuurlijk wel verantwoord sporten en alleen dingen gedaan die mochten. Wij hebben pas na de 20 weken echo de baby kamer in orde gemaakt en alles voor de baby gekocht etc. Dus ik was daar in mijn verlof ook nog druk mee bezig. Ik ben veel op visite gegaan bij vriendinnen, had nu toch genoeg tijd. Ik heb allerlei dingen gedaan waar ik eerst nooit tijd voor gehad.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ben er ook bank voor dus ga pas 4 weken van te voren met verlof en met een beetje mazzel komt ie eerder :-D
    Ven van plan om nog een extra x dan te starten meteen grote schoonmaak van t huis en alles voor de baby te wassen. Verder lekker veel buiten zijn want t is bij mij richting de zomer zo ver.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb weinig gedaan.. Echt m'n rust gepakt en af en toe afgesproken met vrienden. Maar ik was ook enorm vermoeid (en lui :p)

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Beetje winkelen, boeken lezen waar ik normaal niet aan toekom, series kijken, films kijken. Eigenlijk allemaal dingen waar ik de laatste tijd niet aan toegekomen was en daarnaast helpt me ook om mijn rust te nemen die ik na 36wk zwangerschap ook echt nodig had.

6. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Oke bedankt voor jullie reacties volgens mij is het vooral een tijd van relaxen.. Groetjes

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb alles voor de baby gewassen, bedje opgemaakt (2x zelfs!) de 2e keer een dag voor de bevalling omdat ik vond dat het netjes moest zijn... gevoel he :D
    ik heb een borduurwerkje opgestart, op de koffie geweest bij collega's, vriendinnen, etc. Lekker wezen winkelen, her en der een bakkie chocomelk gepakt enzo :D

Deel Deze Pagina