Dit is mijn eerste maand zonder de pil. Ik zou als het goed is morgen ongesteld moeten worden voor het eerst zonder de pil. Nu kreeg ik sinds gister last van licht in me hoofd. Dacht na het slapen is het wel weg, maar ik sta er gewoon mee op. Het voelt ofdat me lichaam niet eens wilt werken heel slapjes en duizelig. hebben jullie dit ook gehad of zou het misschien een ijzer tekort kunnen zijn..Verder heb ik nergens last van, geen kramp of pijn in me borsten helemaal niets.
Helaas kun je er niet vanuit gaan dat je morgen ongesteld wordt. Je weet de lengte van je natuurlijke cyclus immers niet? En deze is na pilstop vaak helaas niet direct 28 dagen.Soms zelfs helaas veel langer. Je lichaam moet het weer allemaal zelf gaan oppakken, zonder de hormonen van de pil. Qua duizeligheid, dit kan door het stoppen van de pil komen. Ook is er natuurlijk altijd een kans dat je direct na pilstop zwanger wordt. Dus een testje doen voor de zekerheid.
Ja ik ga er ook niet vanuit dat het deze maand al allemaal vanzelf gaat..Ik heb de eerste 2 weken heel veel last gehad van het stoppen met de pil, maar sinds 2 weken nergens last meer van alleen een hele aanwezige eiersprong (ov test gedaan) Nou ik wacht het even af of het weggaat.. Ga ook zeker niet uit van een zwangerschap, misschien toch nog wat kwaaltjes van het stoppen.