Eisprong na buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wwjc19, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi,

Omdat ik geen afspraak meer heb staan bij de gyn wilde ik hier mijn vraag even kwijt.
    Ik ben 3 wk en 1dg geleden aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geopereerd. (Met volgens mij 6wk en 1dg) Ik heb besparende operatie gehad, dus beide eileiders nog. In de tussentijd heb ik als ik buikpijn had dit gewoon in de hele onderbuik gehad. Nu heb ik sinds vandaag alleen pijn links in mijn buik waar ik bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook pijn had. Deze pijn is er al de hele dag en wordt met 2 paracetamol niet minder. Zou het kunnen zijn dat deze keer mijn eisprong weer van dezelfde kant komt? Dat die dat veroorzaakt? En kan het ook alweer zo snel na buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Vorige week donderdag was hcg nog 51. Het enige andere wat ik kan bedenken is dat ik te snel weer ben gaan werken en te druk ben geweest afgelopen dagen, maar dan vind ik het nog vreemd dat het alleen links is.
    Ik hoop dat jullie een antwoord hebben.

Alvast bedankt en heel veel groetjes,
    Wendy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi wendy,

Het is lastig voor mij om te verklaren waar de pijn nu door veroorzaakt word ik denk zelf niet dat het door een nieuw eitje komt dat is wat aan de vroege kant maar het kan absoluut komen doordat je wat druk bent geweest. blijven de klachten of krijg je koorts dan altijd contact opnemen met je huisarts.

IMke

Deel Deze Pagina