Even een vraagje... Ik heb het idee dat de onderkant van mijn baarmoeder zo laag zit. Het zit echt net boven mijn schaambotje. Hierdoor zitten de meeste broeken gewoon niet lekker, zelfs mijn joggingbroek schuif ik naar onder omdat het niet prettig zit. Verder zit mijn baarmoeder net onder de navel.... Is dit normaal? Hebben meer dit probleem? :
Ik vond laagzittende broeken juist niet fijn zitten. Ik heb van die positiebroeken die je helemaal over je buik heen trekt.
Mijn huisbroek( joggingbroek) zit mij ook niet lekker meer. Er zit elastiek in en komt inderdaad net boven mijn schaambeen. Ik probeer de broek dan ook naar onderen te schuiven, maar dan blijft het vervelend voelen. Dan wordt het gewoon tijd voor een broek zonder elastiek, Net als Daphne vind ik de positiebroeken die helemaal over de buik gaan prettiger dan die lage broeken. Ik ben ze al snel gaan dragen. Ik vond mijn spijkerbroeken al snel niet meer fijn zitten. Ik heb normaal een heel klein maatje, en ik groeide snel. Nu vind ik met dit weer een warme buik ook fijn.
Je zou idd misschien beter kunnen gaan kijken naar broeken die juist hoog eindigen zodat er helemaal geen druk komt op dat gedeelte van de buik. En volgens mij is het heel normaal dat je baarmoeder daar al begint hoor. Is bij mij ook zo iig.
@Daphne Hier idem..... Kan het niet verdragen als er een rand van een broek of zelfs onderbroek tegenaanzit.
Thanx voor jullie reacties! Stelt me weer gerust. Ik heb inderdaad een paar broeken die lekker over de buik gaan en die draag ik ook het liefst Maar als mijn favo huisbroek(met heel brede boord) in de was zit, moet ik toch wat anders aan
idd grotere onderbroeken (het beste katoen) en mss is dit een aanrader: een broek met touwjes? (dus zonder elastiek) dat draag ik al vanaf 6 weken ofzo.. zijn niet zo mooi meestal, maar is wel heel prettig..
Kheb er met dagen ook last van dat alles me in de onderbuik duwt, kben dan blij als ik thuiskom van het werk en me wat makkelijks kan aandoen
inderdaad en soms dan wil ik aan tafel gaan zitten stoot ik met de buik tegen de tafelrand aan heel onbenullog