Als je het echt een mooie naam vindt moet je er gewoon voor gaan! Ik hoor het hier eigenlijk helemaal niet vaak.
Ik ken op het moment geen baby-sanne, maar buiten dat heeeeel veel sanne's in mijn omgeving! Ik ken er 12... dat vind ik veel tenminste...
Ik zie dagelijks een heleboel kinderen, maar ben de naam voor een kind in mijn omgeving pas 1 keer tegengekomen
Hoi Blink Moet je niet gewoon een naam kiezen waar jij (jullie) helemaal blij van worden. Voor een jongentje hebben wij hetzelfde 'probleem' Maar wij hebben er voor gekozen ons eigen gevoel te volgen.... succes met jullie beslissing,
Ik heb met 2 Sanne's in de klas gezeten (heeeeeel lang geleden!) De vrouw van mijn neef heet ook Sanne. En alle 3 mijn kids zitten bij een Sanne in de klas (leeftijd 3 tot 7), ons achterbuurmeisje (11) heet Sanne en een vriendin van mij heeft ook een dochtertje Sanne (baby). Buiten dat vind ik het een leuke naam.
Ik hoor deze naam niet veel bij kleine kinderen, maar wel bij mijn leeftijdsgenoten. Ik had er 3 bij me in de klas. Beste vriendin van mijn zus heet zo, moeder van zoons vriendje, vrouw van een vriend, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind het een leuke, mooie naam. Als hij nu nog net zo veel voorkomt als ´in mijn tijd´ zou ik het niet doen. Het leek mij niet leuk om als Sanne A, Sanne B en Sanne C te moeten worden aangeduid omdat anders niet duidelijk is wie er wordt bedoeld.
Ik ken een Sanne van bijna 30 en een van 17. Verder geen Sanne's. Senna komt vaker voor tegenwoordig denk ik...
Je moet doen waar jij je goed bij voelt wij hebben ook wat jongens namen ingedachten die komen ook wel veel voor hier in ons dorp. Zo vind ik luuk, nout en sil en stijn hele leuke namen. Wij zijn er dus nog niet uit maar we hebben nog effe
Prima naam... ik ken twee Sanne's die ongeveer 60 km uit elkaar wonen Sanne 1 is 4 jaar en Sanne 2 is bijna 2,5 jaar. Ik vind Sanne een leuke naam