Ik ken een aantal meisjes die Sanne heten en dat zijn (hoe zeg ik dit nou aardig) meisjes die uit een wat minder milieu komen... Ik zal daarom nooit voor Sanne kiezen. Wel moet ik zeggen dat ik Sanne niet meer als baby heb gehoord hier in de omgeving het afgelopen jaar
De naam heeft vele jaren op 1 gestaan in de top 20. Ik denk echt wel 10 jaar. (weet het niet precies). De laatste ik schat 10 jaar is hij aan het zakken in de top 20. Kijk maar eens op NVB : voornaam Sanne Overigens ken ik alleen Sanne's uit zeer goede milieus. Daar zou ik niet over in zitten. Belangrijker dan hoe vaak het voor komt is dat jij de naam leuk vindt. Als er geen in je familie of vriendenkring voorkomen, zou ik zeggen, ga er voor!
Ik ken 3 Sannes, allemaal 20+... Maar ik zou gewoon de naam kiezen die je het allermooiste vindt, hoor! Succes met kiezen!
Ik ken ook geen kinderen die zo heten, enkel leeftijdgenoten. Bijzonder dat deze nog in de top 20 staat. En als jullie de naam mooi vinden zeker doen! Je weet nooit zeker of ze geen naamgenoot n de klas krijgt, hoe exclusief de naam ook.