Hallo! 6 augustus word ons kleine ding alweer 1. Ze kruipt er driftig op los, kan zelf gaan zitten en ze trekt zich aan mij of haar vader op tot staan. Ze klimt en klautert over ons heen en zet een paar onhandige stapjes "los" als ze me vast heeft. Ze trekt zich alleen verder nergens aan op tot staan. En wanneer ik haar in de box of bed neerzet en de handjes aan de spijlen doe is het brullen. Ik heb het idee dat ze misschien een keer is gaan staan en toen is omgekukeld en nu dus bang is. Ik herken dit helemaal niet van mijn andere 2 kids. Die gingen op een gegeven moment gewoon staan haha Herkent iemand dit? En iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken of maat gewoon laten gaan en het komt vanzelf wel.
Laten gaan, ervaring hier is dat ze in bed meer uitspoken dan me lief is. O.a. oefenen met staan, dingen achter t hoofd gooien, stapjes zetten en met slaapzak en al rennen in je ledikant. En dat gaat verdraaide stilletjes. Was er heilig van overtuigd dat ze sliep, maar toen we een videocamera gingen testen viel mn mond open. Dondersteen was muisstil van alles aan t doen, maar slapen was er niet bij.
We hebben een camera babyfoon en druk is ze zeker... met rollen, zitten, liggen, trappen, draaien. Maar nog geen aanstalten tot staan haha
Komt vanzelf! Mijn oudste zat tot 11,5 maand alleen maar. Kroop en tijgerde niet en... het is allemaal goed gekomen Elk kind is anders. Ik ben er vrij nuchter onder. Hier waren ze 7 maanden, 10 maanden en 11,5 maand dat ze gingen kruipen. Zo zie je dat ieder kind zijn eigen tempo heeft met de dingen.
Misschien vindt ze het te open? Trekt ze zich ook niet op bij de bank bijvoorbeeld? Je kan haar eens neerzetten bij de bank of tafeltje ,op haar voeten bedoel ik, als ze dan gaat langslopen valt misschien het kwartje . En inderdaad, tel je zegeningen als ze niet in bed gaat staan
Ze is 11 maanden en trekt zich op aan haar ouders, prima toch? Ik zou me geen zorgen maken hoor. Ook als ze een keer gevallen is zal ze het uiteindelijk heus wel weer gaan doen
Ik had dr al zien staan in dr bed. Legde heel smerig dr speen bovenop de rand van de box...toen werd t wel heeeeeel verleidelijk. Maar nee hoor, ze was er echt nog niet aan toe toen. Paar weken later, na een wilde nacht, had ik ineens een donkerblond krullen koppie naast me met twee glinsterende ogen en een trotse grijns van oor tot oor...was heel stilletje omhoog geslopen. Ah dat was een update vannacht! Toen volgde helaas nog enkele dagen ellende want leuk dat je kan staan maar hoe kom je beneden? Totdat dr knieen t niet meer hielden en dr handen grip verloren want mama helpen? Oooooh nee! Zelluf doen! Toen gleed ze langs de boxspijlen op dr kont. Toen was t hek van de dam en t spelletje geboren.
Mijn zoontje is bijna 20 maanden en loopt nog niet los. Is ook bang. Maar ach komt vanzelf lekker op eigen tempo