Welke maat voedingsbh heb ik nodig? ik heb normaal 75B en nu met de zwangerschap 75C... maar hoe het zal zijn na de bevalling?
ik heb hetzelfde als jij..en mijn kraamhulp adviseerde me toen een 75/80 D te halen.. ik schrok er erg van, dacht dat is veeeeel te groot, maar vooral met de stuwing in de eerste dagen zat hij heerlijk Nou heb ik niet heel lang bv gegeven, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe het met de maten zit als je al een poosje bv geeft.... xx
In principe moet je een cupmaat groter hebben dan je voor je zwangerschap had. Voedings beha's heb ik echter niet hoger dan 95E gezien en dat was al voor mn zwangerschap mijn cupmaat :s, dus ik weet ook niet helemaal wat ik ermee aan moet!.
Ja dat bedoel ik inderdaad, sorry foutje van mij Gemiddeld heb je dus na je bevalling een bh nodig die 2 cupmaten groter is dan de cupmaat die je voor je zwangerschap had!
Dan heb ik ook nog een vraagje voor de 'ervaren' dames. Mijn moeder had voor de zwangerschap cup B en erna had ze sindsdien C, nu nog. Is dit bij iedereen zo?
bij mijn eerste 2 zwangerschappen kon ik gewoon mijn gewone bh's aan. Met de borstvoeding 1 cupmaar groter. Nu pa sik ineens mijn bhs niet meer enniet 1 cup maar echt al 2... Mij hoor je niet klagen had altijd een kleine B. Maar na de borsvoeding krompen ze meteen weer terug naar een kleine B hoop dat ze nu wat groter blijven. Zo zie je ook maar elke zwangerschap is het anders.
Ik mag toch hopen dat ik in ieder geval weer cup E krijg, alstublieft niet groter zeg cup E is al lastig genoeg!
Jaaa en zorg ook dat je een hele strakke sportBH in huis hebt....voor als je borstvoeding niet wil lukken en je besluit ermee te stoppen dan moet je ze heel strak inpakken. Dat was een tip v/d kraamzorg van mijn vriendin