Maat voedingsbh?

Discussion in 'Zwangerschap' started by appelappel, Aug 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

Mar 1, 2007
    684
    0
    0
    Welke maat voedingsbh heb ik nodig?
    ik heb normaal 75B en nu met de zwangerschap 75C... maar hoe het zal zijn na de bevalling?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb hetzelfde als jij..en mijn kraamhulp adviseerde me toen een 75/80 D te halen.. ik schrok er erg van, dacht dat is veeeeel te groot, maar vooral met de stuwing in de eerste dagen zat hij heerlijk ;)
    Nou heb ik niet heel lang bv gegeven, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe het met de maten zit als je al een poosje bv geeft....
    xx

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    ben ik ook wel heel benieuwd naar, moet ze ook nog aanschaffen

4. Niet meer actief

In principe moet je een cupmaat groter hebben dan je voor je zwangerschap had.

Voedings beha's heb ik echter niet hoger dan 95E gezien en dat was al voor mn zwangerschap mijn cupmaat :s, dus ik weet ook niet helemaal wat ik ermee aan moet!.

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Denk dat je bedoelt cupmaat groter dan tijdens de zwangerschap, toch?

6. Niet meer actief

Ja dat bedoel ik inderdaad, sorry foutje van mij :oops:
    Gemiddeld heb je dus na je bevalling een bh nodig die 2 cupmaten groter is dan de cupmaat die je voor je zwangerschap had!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    lijkt mij ook want dat scheelt bij mij nu 2 cupmaten..

8. Laurhen

Laurhen Bekend lid

Jul 30, 2008
    612
    0
    0
    Dan heb ik ook nog een vraagje voor de 'ervaren' dames. Mijn moeder had voor de zwangerschap cup B en erna had ze sindsdien C, nu nog. Is dit bij iedereen zo?

9. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    ja dta heb ik ook
    had eerst ook cup b en nu dus een c

10. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    bij mijn eerste 2 zwangerschappen kon ik gewoon mijn gewone bh's aan. Met de borstvoeding 1 cupmaar groter. Nu pa sik ineens mijn bhs niet meer enniet 1 cup maar echt al 2... Mij hoor je niet klagen had altijd een kleine B. Maar na de borsvoeding krompen ze meteen weer terug naar een kleine B hoop dat ze nu wat groter blijven. Zo zie je ook maar elke zwangerschap is het anders.

11. Niet meer actief

Ik mag toch hopen dat ik in ieder geval weer cup E krijg, alstublieft niet groter zeg:|
    cup E is al lastig genoeg!

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jaaa en zorg ook dat je een hele strakke sportBH in huis hebt....voor als je borstvoeding niet wil lukken en je besluit ermee te stoppen dan moet je ze heel strak inpakken.
    Dat was een tip v/d kraamzorg van mijn vriendin :D

Share This Page