Zojuist een CB digital gedaan. Op het display verschijnt iedere keer een foutmelden waarschijnlijk omdat er urine in de lezer terecht is gekomen. Het stickje wat je in de lezer moet steken geeft tot twee keer toe twee dikke vette blauwe strepen. Mag ik er vanuit gaan dat deze sticks hetzelfde werken als de normale zwangerschapstesten en dat ik dus zwanger ben? Liefs
Nee helaas werkt de digitale niet zo, de 2 lijntjes zeggen niks. Maar hoe kan er nu urine in de lezer terecht zijn gekomen? Probeer het nog eens en dan eerst je urine in een bakje opvangen en dan erin dippen.
De urine is erin terecht gekomen doordat ik die stick per ongeluk verkeerd om in de houder heb gestoken. Ik weet het stom maar het zal wel door de zenuwen komen
Rustig rustig gewoon nog een keer proberen dan. Ik sta ook altijd te trillen hoor als ik test Laat je het nog wel even weten :
Als beiden strepen donker zijn zou ik toch wel zeggen dat je zwanger ben hoor.Want als je niet zwanger bent dan is 1 lijntje (erg) licht.Als je meer sticks heb zou ik die even bewaren zodat het houdertje even goed kan drogen en dan zou ik weer die digi proberen.Anders even een enkele gewone CB halen?
Goh die Nessy kom ik overal tegen gnagna. Op FF doet ze mijn testen soms bewerken Meestal reset de digi zichzelf na een uur weer, maar weet niet hoe het zit met als die nat is geweest. Hopelijk heeft je man snel een andere, en anders ander merk hoor we zijn niks nieuwsgierig
FF= Fertility Friend, is een site daar kun je een temperatuurkaartje bijhouden, zit ook een forum bij, alleen alles is in het engels
Dreamer over 6 dagen ga ik ook testen...spannend he? Chantal ...FF is ook erg verslavend maar vind het bijhouden van tempkaartjes daar het fijnst.Hoop voor je dat je test zo er vanaf knalt!
Dat meen je niet Nessy? Gaat onze cyclus deze keer gelijk op? En tjemig zelfs onze kaartjes lijken hetzelfde met die tempstijging van vandaag Heb je op FF even als vriendje toegevoegd weet je meteen wie ik ben
Ja...<duh> weet nu inderdaad wie je bent.... Ja we hebben beiden een ski-schansje staan...spannend he? Druk maar bij mijn laatste chart op overlay en selecteer die van jouw....erg grappig! @Chantal weet je al iets?
Ja mijn schansje is iets hoger maar maakt dezelfde beweging, had hem ook al over de jouwes heen gelegd Zitten we hier Chantals topic te vervuilen Is je man al terug Chantal? Had je je urine bewaard of ben je het alweer aan het opsparen
Mijn temp komt nooit zo hoog...voor ovulatie meestal rond de 36.1-36.3 en na de ovulatie rond de 36.5-36.7 . Als ik iedereen hier zie testen ben ik bang dat ik ook eerder zal gaan testen.
Ik heb al getest hey ik moet mijn booster toch bekijken of ie donkerder of lichter wordt En mijn temp heeft in al die jaren deze hoogte ook nog nooit gehaald
Ik heb deze maand niks anders gebruikt. Volgende maand gaan we voor iui. Maar hopelijk is het niet nodig. Mijn tempkaartje ziet er deze maand wel anders dan anders uit.Als ik maar niet iets onder de leden heb.