Hallo iedereen,. Even een vraagje. Net een positieve test in handen gehad. Tenminste dat vermoed ik...beide streepjes even donker. Mijn partner en ik hebben vanaf dag 8 cyclus om de dag gemeenschap. Vannacht ook dus vanavond wordt niks. Pas morgenavond weer. Maar nu zit ik wel met deze test in de handen.. Is om de dag gemeenschap voldoende.. ? Zit nu op dag 13 (cyclus van 27/28) . De laatste 3 rondes helaas geen resultaat.Hebben nu een andere aanpak. Ipv alleen tijdens eisprong nu vanaf dag 8 om de dag gemeenschap. In de hoop dat het iets oplevert Groetjes
Vandaag een posi ovu test is morgen/overmorgen je eisprong. Jullie hebben vannacht al sex gehad , dus dan is vanavond echt niet nodig. Gewoon morgen nog een keer sex hebben en 2 dagen daarna nog een keer. Dan heb je je eisprong zeker niet gemist (als hij springt na de pos ovu test )
Bedankt voor je reactie! Oke dus ik kan mijn eisprong bijna verwachten.. Merk nog niks namelijk Klinkt misschien niet erg smakelijk maar voor mijn gevoel is er niet heel veel blijven zitten vannacht. Wel iets hoop ik..dus proberen morgen gewoon weer. Blijft altijd wel iets achter toch? Elke dag gemeenschap lukt ons gewoon niet... dus twijfel enorm
Elke dag is ook niet nodig hoor! Zaadjes blijven nog een paar dagen in je leven Hier zwanger geraakt van de methode die jullie nu hebben (hele cyclus om de dag)
Ik ben zwanger door 1 dag voor positieve test te doen. En dat niet een keer, maar vorige maand ook. In ons geval niet nodig om vaker te doen. Ik hoop dat het raak is deze ronde
Oke..het is bij deze ronde ook gewoon weer afwachten.. om de dag het gezellig maken is dus voldoende. Gelukkig.. Ik en ik denk meerdere zijn toch gauw bang dat je juist net te vroeg of te laat bent...
Als je man gezond en vruchtbaar is: gewoon elke dag ervoor gaan rond de eisprong. Alsmje zin hebt uiteraard
Hier ook. De 13e, 15e, 16e & 17e seks gehad. De 15e had ik een positieve ovulatietest. Wil het nou net dat ik juist deze maand geen eisprong gevoeld hebt. En voila. . Toch ben ik zwanger
Oke positieve berichten hihi Gefeliciteerd dames die zwanger zijn! . Ik heb mn partner vanochtend nog zover kunnen krijgen .. en vanmiddag een veel lichtere ovulatietest. Is mijn eisprong dan al geweest..Tussen de test van gisteren en die vn vandaag ? Heb niks gevoeld
Bij mij loopt altijd echt alles er weer uit na de inseminatie ... en kijk mijn banner Mijn donor komt 1x in de maand op een door mij opgegeven dag. Ik ben al 2x zwanger van hem geraakt. Door 1x rond de juiste tijd te insemineren. x
Wij gaan deze maand ook proberen om om de dag de gehele cyclus. Ik heb vorige maand voor het eerst ovu testen gebruikt en hoewel ik wel een donker streepje heb gehad was de test nog niet positief. Wij hebben het toen elke dag gedaan in de vruchtbare week maar geen resultaat. Deze maand dus dit maar eens proberen vind manlief vast niet erg hahahah
Misschien met deze aanpak meer geluk! Succes! Ik had deze maand een hele donkere ovulatietest ..Nog nooit zo donker geweest de afgelopen 2/3 maanden.. Hoe kan dat eigenlijk.. Meer vruchtbaar (dus ook meer kans)? Of zegt het niks.. ben wel benieuwd of meer dames dit hebben ervaren..