Hoi! Wie zit er net als mij in de 2e ronde voor een 1e kindje? Lijkt me leuk om gezellig te kletsen! Groetjess Duub
Ik zit ook in de 2de ronde maar ik denk dat ik doorga naar de derde duub gebruik jij ovulatie testen?
Hoi Duub, hier ook 2e ronde 1e kindje. Spannend hè. Eerst is het een beslissing en het volgende moment kun je bijna nergens anders meer aan denken. Gelukkig zijn we bezig met huis verkopen, dus kan ik af en toe toch ff mijn gedachten ergens anders mee bezig houden... mar ja, onze 'klusdagen' komen er weer aan en dan wordt het toch weer meer... Heb jij dat ook? week van ongi nergens problemen mee, weken van klussen neemt hoop toe, en week naar NOD toe voel je vanalles en neemt de hoop en spanning met de dag toe. (oftewel jezelf met de dag meer en meer gekker maken tegen beter weten in )
Hoi Duub, Hier ook nog steeds in de 2e ronde. Zit wanhopig te wachten op positieve test of op mijn ongi. Hoop natuurlijk het 1e, maar anders zou ik graag doorgaan naar de 3e ronde. Wachten is niet leuk. Succes!
Hey! Ook ik zit in de 2de ronde voor een eerste kindje! Sterker nog: dit is de periode dat we zouden moeten "klussen". Ik ben super enthousiast en we willen dolgraag een kindje! Wat alleen wel lastig is...net op dit moment heb ik niet zoveel zin om te klussen...BALEN !!! Ik wil het zo graag, maar heb nogal veel aan mijn hoofd de laatste tijd...En ik wil niet dat we het doen omdat het moet! Hmmm, maar proberen om in 'the mood' te komen vandaag...
ja, ja, ja me to. Het is echt super spannend stel dat......... we hopen het heel erg. dan mag de tijd van mij vliegen. ook als het niet zo is. dan op naar de volgende maand.
1 en 1 is 3, hoop dat de mood komt. Veel klusplezier . Ingrrid, helemaal mee eens. Ik zit nu echt te wachten. Als het dan toch negatief is en de te Grappig is dat als je eenmaal gestopt bent met de pil, weet je dat het lang kan duren. Maar je wordt zo nieuwschierig door alle kwaaltjes. stjes zeggen dat nog steeds, dan maar snel naar ronde 3 . Hoop voor ons allemaal dat het snel raak is.
hoi hoi Gelukkig dat er een site is waar je lekker als vrouwen met mekaar kan praten ik dacht echt dat ik de enigste was met die kwaaltjes net voor je ongesteldheid. Wij zitten nu ook in ronde 2 voor de 1ste echt super spannend. Ben bijna jarig en dit zou het mooiste cadeau zijn die er is. Nog even wachten... Meiden jullie ook veel sterkte
Waarom niet eigenlijk? Er is toch ook een: "wie nog meer in de eerste ronde" topic? Maar is prima hoor, ik verhuis wel! hihi
Hoi meiden, Jullie kunnen je beter aansluiten bij een NOD-topic. We willen het aantal grote topics beperken. Heel veel succes met zwanger worden. groetjes prinses