Voor onze dochter zijn wij op zoek naar een horloge met GPS functie. Ze is bijna zeven en wil graag met haar vriendinnetjes in de speeltuin spelen. Hier hebben we geen zicht op vanuit huis. Ze kan alleen klok kijken met wijzers en niet digitaal. Maar alle horloges met GPS functie die wij kunnen vinden hebben een digitale wijzerplaat. Wij heeft er een horloge met wijzerplaat en gps functie en waar heb je die gekocht?
One2track heeft nieuwe met wijzerfunctie. Toevallig laatst gezien. Iig hier ervaring met het bedrijf en die is goed.
Mag ze daar niet alleen heen dan? Hier speelt dochter al vanaf dat ze op school zit alleen in de speeltuin, met haar klasgenootjes die in de buurt wonen. Ik heb daar ook geen zicht op, maar je kan af en toe even gaan kijken toch? Als ze bijna 7 is, ga ik er vanuit dat je afspraken hebt gemaakt tot waar ze mag spelen?
Ze mag wel alleen op zich maar ze is ontzettend vrij. Als bijvoorbeeld de postbode langs loopt dan loopt ze daar al kwebbelend mee mee. Verder dan is afgesproken. De postbode is dan ook niet zn groot probleem maar dit doet ze ook bij vreemde mensen en daar heb ik geen fijn gevoel bij. We blijven haar maar inprenten dat ze andere mensen niet aan moet spreken ook al zien ze er nog zo aardig uit maar het werkt tot nu toe niet. We hebben nog een tweeling onder haar (4) die niet alleen naar de speeltuin mogen dus even snel kijken gaat niet.