Hier zijn we naar op zoek. Beetje stoer eerder dan tuttig. Niet al te prijzig. Geen games etc erop.. Tips?
Bij ons heeft iedereen een miband, zijn heel betaalbare modellen van. Dan is het niet een ramp als er een keer 1 kwijtraakt.
Meiden, ik zoek eigenlijk een simpel horloge met stappenteller maar geen gps tracker en geen verbinding met smart Phone. De fitbit vind ik te duur. Ik dacht zelf aan Max 40 euro eigenlijk… Iemand een tip?
Nee hoor je hebt ook simpelere modellen deze bijvoorbeeld , die heeft mijn jongste zoon. Oudste en ik hebben een miband 5. https://www.techpunt.nl/nl/xiaomi-mi-band-4-europese-versie.html?gclid=CjwKCAjw3qGYBhBSEiwAcnTRLvc_VfrcA1BI_QnNzDc2eue5bOHvQ1cYyopDwGKhNGyzm40RfCC76RoCk3oQAvD_BwE
Ik weet het allemaal niet uit mn hoofd. Maar de 4 heeft iets minder opties dingen vast te leggen tijdens sporten. Bij de 5 kun je kiezen uit allerlei sporten en andere opties die je vast kunt leggen erin (je cyclus bijvoorbeeld) en allerlei timers en alarmpjes die je kunt zetten.. en je kunt kiezen of er appjes binnenkomen (kun je ook uit zetten hoor) de 5 ziet er iets gelikter en “gekleurder” uit. Maar mijn 8 jarige vindt die van hem ook prima.
Thanks! Goede kans dat ik de 4 voor haar ga kopen… andere tips van anderen zijn echter ook nog welkome. Dan heb ik iets om te vergelijken…/
Mijn dochter van 10 heeft een OneTrack gps horloge gekregen. Ze vindt de stappenteller functie geweldig, en we gebruiken hem ook als alternatief voor een telefoon als ze naar hockeytraining gaat.
Onze zoon is 8 en heeft een Garmin junior. Toen gekocht voor 40. Ik verwacht dat ze er wel 1 moet hebben met een echt bandje.
Mijn dochter heeft een Garmin vivofit junior, oud model en met een zwart bandje via Aliexpress. De meeste andere horloges passen niet om haar pols én dit bandje heeft geen gesp, wat ze heel fijn vindt. Er zit geen gps op en geen hartslagmeter. Hij geeft de tijd en je stappen aan. Er is een app voor op je telefoon voor beschikbaar, met een spelletje, maar die hoef je niet te installeren natuurlijk. Ze heeft hem nu denk ik een jaar of drie en we zijn nog steeds heel tevreden.