Ik heb nog steeds op de planning staan om een paar fotoboeken te maken. Maar er zijn zoveel aanbieders van fotoboeken, dat ik eigenlijk niet weet welke ik moet kiezen. Dus vandaar mijn vraag: Waar maken jullie je fotoboek(en)? Wat zijn de voor- en nadelen? Ik hoor graag.
Baby's - zwangerschap - moeders - opvoedkundig advies - Pampers.nl bij de site van pampers kan je je aanmelden en dan krijg je een gratis album. Is en mooi album. Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen
Op radar was pas een test te zien. De fotoboeken van de fotofabriek kwamen als beste uit de test. Ze waren vergeleken met Blokker, Kruidvat en Albelli.
Ik heb al eens met Print-Things een klein album gemaakt. Mooi geworden, al vind ik de opties daar beperkter dan bij Hema. (was in dit geval niet erg). Heb in het verleden al een groot fotoboek laten drukken via Hema en dat is goed bevallen. Ik ga nu nog een keer voor Hema.
Top-fotoalbum, druk daar mijn eigen albums altijd af en heb afgelopen jaar voor een bruidspaar met beperkt budget zelfs hun trouwalbum af laten drukken. Erg mooi en veel opties standaard inbegrepen, waar je bij albelli extra voor betaald.
Wilde ik ook zeggen, de volgende ga ik daar bestellen. Is naast de beste ook de goedkoopste van allemaal