kat heeft kerstverlichting gegeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door nessa88, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    hey dames,

even vraagje. ik wilde net de kerstboom aanzetten maar het middelste snoertje deed het opeens niet meer. Bij nadere inspectie blijken dat er 2 lampjes kapot gekouwd zijn. bij 1 is het hele lamp stukje er uit. Ik denk dat het vannacht gebeurd is want vandaag heb ik niets gemerkt. Ze eten allebei goed. Hebben ook beide al gepoept (heb ze even goed geobserveerd) Ze zijn nog lekker actief en lijken nergens last van te hebben. Ik heb een arts erover gebelt en die zei dat zolang ze er oke uit zien ik me geen zorgen hoef te maken. Maar dat doe ik stiekem toch een beetje wel. Iemand hier ervaring mee?Of iemand nog tips wat ik wel of niet moet doen?

Alvast bedankt.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik denk zolang ze geen licht geven er niets aan de hand is:p

Nee hoor, maar idd zolang je verder niets geks merkt zou ik me niet druk maken. Let er vooral op of ze normaal blijven eten/poepen.

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    aaah leuk! hier ook zo'n hond die het leuk vond om een kerstversiering op te eten....
    het was zo'n vogeltje van echt glas, met veertjes. zat op een ijzeren clip...

alleen de clip terug gevonden, en ''in'' haar kiezen zag ik nog stukjes glas... ze heeft het dus lekker op gegeten :O

dieren arts gebeld.
    ze moet nu een paar dagen iedere dag wat ontbijtkoek eten...
    hierdoor wordt de ontlasting dik en kleverig, hierdoor zouden alle glasscherfjes mee naar buiten moeten komen.
    verder moeten we in de gaten houden of er geen bloed bij de ontlasting zit, dat kan duiden op inwendige wondjes door het glas...

tot nu toe gaat alles gelukkig goed ;)

4. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Bedankt dames. ben toch een beetje meer gerust gestelt zo
    @ citroen wat een boef zeg! zo een heel vogeltje naar binnen werken.

tot nu toe gaat alles nog steeds goed met de katten. Dus het zal welblos lopen.

Deel Deze Pagina