Wintercollectie primark wanneer?

Discussie in 'De lounge' gestart door mimi83, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden,

Wie van jullie weet vanaf wanneer de wintercollectie in de primark en ook in evt andere winkels ligt ?

Ik wou in oktober heen, maar als dit weer doorzet denk ik dat ik in sept. wel een wat dikker jas zou willen :D.. zou het er dan al zijn of echt nog herfst collectie?

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Voor vrouwen waren er al wat jassen schat. Toevallig keek ik gister op de site en ze zijn aan het adverteren met herfst winter kleding.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Is de zomercollectie al helemaal
    De winkel uit, of hangt er nog wel wat?

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Nog genoeg

5. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Ik ben er afgelopen dinsdag geweest (Primark Almere) en toen waren ze bezig met het ophangen van de winterjassen etc. Ook in de andere winkels hingen al volop winterspullen. Maar het is nu (wanneer niet eigenlijk :D) enorm druk in de Primark, tis nog vakantie natuurlijk.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

denk dat ik toch wacht tot oktober dan heb ik ook meeste kans dat de kids het de hele winter passen en kan ik de kinderbijslag ook meenemen.
    Ik doe nu nog wel even met vesten onder jas of een extra jasje bij de zeeman halen

7. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik ga begin oktober naar primark in essen.hoop daar ook een winterjas te scooren. maar verhip, inderdaad als dit weer zo doorgaat ben ik veel eerder een warme jas nodig......

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja inderdaad dat was ook mijn overweging . Onze zoon heeft helemaal geen passende dikke jas meer. Dochter nog wel en ik nog wel 1 die wat te groot is maar ja. Het weer werkt niet echt mee.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jassen heb ik in Zoetermeer nog niet gezien bij kinderen.. Wel truien bij de kinderen! :)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik was donderdag in Rotterdam en daar hadden ze al wel winterjassen bij de kids (heb alleen gekeken bij de meidenkleding)

Zou er in september/oktober meer winterkleding zijn? (Ik wil nog wat jurkjes)

11. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Winterkleding hangt al in de winkel hoor, of toch deels. Wij kregen 2 weken geleden al winterjassen en truien binnen..

Deel Deze Pagina