ja inderdaad we hebben alles wat ons hartje begeerd en hij is al sinds ik hem kan gek van breitlings dus nu eindelijk dan 1 gekocht maar daar eet ik geen broodje minder van en het is zijn klus centen die hij daar apart voor heeft gezet dus heb je eigelijk nooit gehad ook he! ik zou het noooit van mijn spaarrekening kopen nevver
armani horloges zijn ook erg mooi. misschien is het een leuk idee om het horloge te laten graveren met een persoonlijke tekst.
mijn man wou bij de geboorte een breitling voor mij kopen nou toen hij er over begon heb ik m meteen verteld dat ie maar een guess moest gaan halen voor mij ik vind die klokken lelijk uhhhh nou lelijk niet van mijn smaak dan en bij het idee een hagedissenleren bandje word ik al misselijk dat wil ik dus niet
het is een ontwerp wat samen gemaakt is met de NASA het model gaat maar 1 keer per 24 uur rond zodat het heel moeilijk afleest. zo weten ze in de ruimte of het dag of nacht is op hun klokje navitimer cosmonaut heet het model pffffffffff dat ik dat allemaal heb onthouden
Off topic: zo, zo, dat zal een mooi klokje zijn. Vriendlief heeft de Breitling B2. Ongelooflijk zwaar en oncomfortabel lijkt hij me, maar goed wie mooi wil zijn, moet pijn leiden.. Hij wil heel graag een Breitling Emergency. Die mocht eerst alleen aan piloten verkocht worden, want als je aan de zijkant een pin eruit trekt, komt er een soort van antenne tevoorschijn die een noodsignaal uitzend. Dan komt er een speciaal reddingsteam je zoeken.. Maar tegenwoordig mag iedereen hem kopen, maar wel met een speciaal contract. Als je namelijk een valse melding doet, moet je enkele 10.000-den euro's boete betalen!! Ik vind de vrouwen horloge's van Breitling ook niet super mooi. Maar als ik toch nog ooit voor een dure horloge ga, dan wordt het wel echt een horlogemerk. Mijn Cartier loopt elke dag 5 minuten voor, die van m'n vader en een kennis ook.. Heb je een horloge van een godsvermogen, die niet eens goed loopt haha..
Ik heb zelf een Chanel J12 en deze is uni sex en dus ook verkrijgbaar voor heren; geweldig mooi en duurzaam ! Dit jaar is er een nieuwe versie gekomen, de J12 Marine .. Super!