Nou ja, ik zie net dat er 6 juli een bedrag van 276 euro is afgeboekt door vakantieveilingen.nl voor een weekendje weg. Ik weet zeker dat ik nergens op geboden heb en mijn man ook niet. Ik heb ook nergens een bevestigingsmail o.i.d. gekregen of een verzoek tot betaling; het is gewoon van onze rekening afgeschreven. Hoe bizar! Ik ben in het verleden (zeker een jaar geleden..) wel eens een weekendje weg geweest via hen, dus ik denk dat ze ons rekeningnummer nog ergens in het bestand hebben staan. Er staat wel in hun voorwaarden dat ze 5 dagen na een betalingsgherinnering d.m.v. een eenmalige machtiging het verschuldigde bedrag afboeken. Maar ik heb nergens op geboden!! Gelukkig is hun klantenservice op zondag bereikbaar, dus morgen maar even bellen. Ik hoop dat het een foutje van hun kant is, anders ben ik volgens mij gehackt (niemand weet mijn wachtwoord). Ik baal echt zeg :x
Ah, dat is balen joh, en nog een flink bedrag ook.. Idd even bellen, komt vast goed, maar wel een gedoe ja
Kun je het bedrag niet storneren? Ik heb ING en een bedrag dat is geïncasseerd kun je gewoon weer terughalen.
Dat kan wel, maar er staat in hun voorwaarden dat je bij het storneren van het verschuldigde bedrag rente moet gaan betalen. Het moet dus ook uit hun systeem, anders gaat het van de regen in de drup denk ik
6.4 De hoogste bieder bij een veiling is van rechtswege in verzuim indien de betaling niet heeft plaatsgevonden, dan wel niet heeft kunnen plaatsvinden als gevolg van een stornering. In dat geval zal VakantieVeilingen.nl vanaf de vervaldatum contractuele rente van 1% per maand in rekening brengen, een halve voor een hele maand gerekend. 6.5 Blijft de hoogste bieder, na minstens 1x telefonisch / schriftelijk door VakantieVeilingen.nl te zijn aangemaand, in verzuim, dan zal VakantieVeilingen.nl over het verschuldigde bedrag tevens administratie en invorderingskosten van 15% over de hoofdsom in rekening gaan brengen, met een minimum van 75,00 per overschrijding. Ik hoop dus maar dat het morgen snel opgelost is, wat een gedoe zeg!
jeetje zeg wat een gedoe en het is een heel bedrag ook nog maar als jij niet hebt geboden dan ben jij ze ook niks verplicht je kan toch ook aan tonen dat jij niet heb geveild
Ik hoop voor je dat ze je morgen meteen kunnen uitleggen aan de telefoon of het opgelost zo kan worden. Jeetje wat vervelend. Succes in ieder geval!
eerder stond er nog bij dat je zelf verantwoordelijk was. en ook al had je zelf niet geboden dat je dan nog verplicht was het af te nemen. dat kan ik nu niet meer vinden. dus hopelijk kun je het geld terug krijgen
Inderdaad ik zou het ook gewoon laten storneren hoor, als ik nergens op geboden heb of iets niet heb gekocht, dan laat ik het terughalen, wat er ook op hun site staat
Ik zou het dus ook gewoon storneren. laat ze eerst maar eens aantonen dat jij dat bedrag wel verschuldigd bent.
Ha meiden, Ik heb geprobeerd om het te storneren, maar dat lukt niet omdat er geen terugboekingsperiode is. Ik kan het geld dus niet terughalen. Ze zijn pas vanaf 13.00 uur bereikbaar, maar ik zit hier nu al bijna te koken!!
En het is niet toevallig je man die als surprise een weekendje heeft geboekt oid? Wat gek overigens dat je het niet terug kunt halen. Ik dacht dat dat altijd kon bij automatische incasso's.
als hun niks doen terug storneren via je eigen bank ga je er gewoon heen en je legt het uit en zegt dat je daar nooit op gereagerd hebt en het toch je geld is ik zou ook echt zwaar pist zijn meis succes en ik hoop dat ze met een oplossing komen:x
Mijn man had de afschrijving als eerste op de rekening gezien en dacht dat ik een verrassing voor hem geboekt had Nee, we hebben beiden echt nergens op geboden en uiteraard heeft niemand mijn inloggegevens. Daarnaast zag ik net bij mijn instellingen gewoon mijn eigen gegevens staan inclusief het goede mailadres en bij een winnende veiling nemen ze eerst contact op via de mail en ik heb absoluut geen mailtje gehad (of telefoontje of brief..) Als ik de aanbiedingen een beetje naloop kan ik voor 276 euro wel 2 weekendjes weg, dus ik zou dat bedrag ook nooit geboden hebben!! Hopen maar dat het straks netjes opgelost wordt.
Wellicht heeft iemand jouw rekeningnummer gebruikt bij zijn inloggegevens. Gaat diegene toch goedkoop op vakantie.
Wat balen zeg.. misschien heeft iemand zijn of haar eigen bankrekening verkeerd ingevuld en dus die van jullie gebruikt?wel een hele stomme fout uiteraard, want ik kijk altijd wle 10 keer als ik ergens ons rekeningnr invul maargoed..of bewust gedaan door iemand, zou wel heel erg zijn hoop dat het snel is opgelost