He meiden, Afgelopen maandag hebben we onze 2e echo gehad, we zijn nu 9 wk en 6 dagen. Ik heb dinsdag meteen het goede nieuws verteld op mijn werk. Hartje klopte weer goed mooi gegroeit en we zagen al bewegingen van de beentjes en armpjes .wauw onze ouders zijn helemaal trots en gek en kunnen niet wachten om de familie te gaan bellen. Leuk detail, twee dagen voor mijn moeders verjaardag ben ik exact 12 weken. ik heb het meteen maar op mijn werk verteld ivm het komende contract wat ik krijg. En ik hou niet van dingen achter houden in het algemeen niet. Iedereen reageerde zo entosiast dat ik de hele dag rond gelopen heb met een big smile op mn gezicht oh wat was ik blij en opgelucht. Gister.de.laatste paar mensen die er dinsdag niet waren het verteld, weer van die mooie woorden en reacties. De vrouw (oprichtster van de praktijk) gaf me zo'n hart verwarmende knuffel dat ik gewoon weet dat dit wel goed komt qua werk. wanneer konden jullie eigenlijk een buikje zien? Ik heb echt aan t einde van de dag zo'n opgeblazen buik dat je bijna zou denken dat de baby geen 3 cm meer is haha nu maar even lopen met de honden en dan weer naar t werk. Liefs
ik kon met 9 weken al mijn eigen broeken niet meer aan.. ze begonnen strak te zitten dus ben gelijk overgegaan toen op zwangerschapskleding zowel boven als onder... Wij hebben het ook vrij snel verteld omdat je bij mij ook echt al een buik zag...
Je hoord van iedereen ook zo veel verschillende verhalen, maar ik kan vandaag echt duidelijk merken dat mn onderbuik opgezet s, vanmorgen express maar een jurkje aan gedaan lekker soepel. En mn buik is vandaag heel onrustig, steekjes en krampen en een zeurend gevoel. Niet echt fit vandaag. Maar ondertussen kan ik en hoef ik echt niet te klagen over andere dingen want ik fladder er gelukkig nog goed door een die eerste 3 maanden.
Ik ben 6 wkn en blij met m'n nieuwe zwangerschapbroek . Ga vandaag naar m'n moeder om m'n uniformbroek aan te laten passen, die zit ook niet lekker meer...