hormonaal onderzoek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door betties, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nu twee jaar bezig voor een tweede uk, het zit niet mee. Via allerlei onderzoeken zijn lichamelijke oorzaken van zowel mij als mijn man uitgesloten. Eigenlijk lijkt er niets aan de hand, wat natuurlijk superfijn nieuws is.
    Nu heb ik deze week een evaluatiegesprek met de gyn. Ik heb zelf het idee dat mijn hormonen in de war zijn. In september 2011 heb ik al eens bloed laten prikken, op dag 3 en dag 21 van de cyclus. Volgens de gyn waren de waarden goed, de waarden zelf weet ik niet.
    Ik wil er misschien op aandringen om een uitgebreider hormonaal onderzoek te doen, kan dit?
    Ik heb nl vaak verschijnselen, waardoor ik denk dat ik misschien zwanger ben. De laatste tijd is het steeds zo dat ik een week voor mijn ongi enorm zere borsten, grotere borsten en zere tepels krijg. Had ik voorheen echt helemaal nooit (behalve toen ik zwanger was).
    En specifiek deze maand heb ik dit weer maar nu al vanaf dag 11 in de cyclus! Dus zelfs al voor mijn eisprong.

Iemand ervaring dat je lijf blijkbaar ineens dit soort dingen kan gaan doen? En heeft verder onderzoek zin?

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hi,
    Ik had vroeger ook nergens last van, maar afgelopen maanden ook de klachten die je beschrijft. Het schijnt dat deze klachten gewoon normaal zijn.
    Ik snap dat je graag antwoorden wilt hebben. Ik hoop dat de gyn mee jou mee zal denken.

Succes!

Deel Deze Pagina