Gezocht: goed pension voor honden.

Discussie in 'De lounge' gestart door Leesteken, 5 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Onze oude, vertrouwde dierenpension is gesloten sinds december. En nu zijn we dus opzoek naar een ‘nieuwe’ . Het gaat om een pension in de provincie Groningen..

Faunatuurlijk valt sowieso af. Ziet er geweldig uit, maar niet voor werk/buiten honden.

heeft iemand een goede tip?

2. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Dierenarts eens bellen?
    Zij hebben vaak wel tips voor goeie pensions. Zo zijn wij aan de onze gekomen.

Leesteken vindt dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dierenhotel Marijke in Kamerik, dat is het enige pension waar wij onze dieren naartoe brengen. We moeten er een stuk voor rijden, maar we weten zeker dat ze daar goed zitten.

Oh sorry, je zoekt er één in Groningen. Excuses. :oops::o:

Rosa Canina en Leesteken vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Geen idee waar je zit in de provincie, maar wij zijn erg tevreden over dierenpension Patmos. Ik ken de eigenaren goed, geweldige mensen!

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Hier komt onze hond ook al jaren! Super fijn daar.

Rosa Canina en Ysabella vinden dit leuk.
  6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Patmos staat idd op ons lijstje om te gaan kijken.
    Onze honden zijn jaren geleden daar ook een keer geweest. Ze zijn goed verzorgd daarover niets te klagen.
    Wel vertelde de man dat 1 van onze reuen agressief gedrag vertoonde naar hem. Dat konden we ons nu juist niet voorstellen bij dìe hond. Na wat doorvragen bleek dat hij met zijn tanden tegen de hand van die man had gestoten 2x tijdens het wandelen. Dat doet hij om aan te geven dat hij wil spelen meneer, hij vertrouwt u dus :o:.
    Alle honden hadden kennelhoest opgelopen. Vond ik ook niet raar in een pension die op dat moment vol zat. Ik belde netjes op om het ter kennisgeving te melden en toen werd ze eigenlijk een beetje boos. Dit heeft ons toen doen besluiten om niet meer te gaan. Maar we zijn nu jaren verder en willen dus nog wel een keer gaan kijken.

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Die had ik ook meteen in mijn hoofd :p

Ysabella vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ach wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat die combinatie er voor heeft gezorgd dat jullie niet nogmaals voor hen hebben gekozen. Nogmaals, onze ervaring (en die van familieleden) is anders. Ik hoop dat jullie er bij een volgend bezoek een positiever gevoel aan over houden!

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Haha, wij moeten altijd 1,5 uur rijden maar dat doe ik echt met alle liefde. Ze zorgen zo vreselijk goed voor alle dieren daar.

jumphola, Leesteken en Rosa Canina vinden dit leuk.
  10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik woon er 10 minuten vanaf, maar ik heb geen hond :roflmao: Mijn collega is wel op aanraden van er naartoe gegaan met haar hond en zij woont er ook een uur vanaf. Maar goed, ons werk is er ook vlakbij.

Ze hebben zelfs een hondencrèche :D

11. Pisam

Pisam Niet meer actief

Even op de site van Patmos gekeken, uit interesse. Begrijp ik nu goed dat er dus alleen contact met andere honden is met een hek er tussen? Bijzonder.

Hier wel goede ervaringen met Faunatuurlijk. Flink aan de prijs, maar dat is het ook zeker waard.

12. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    De honden komen idd niet bij elkaar. Vind ik alleen maar goed. Ik begrijp ook niet waarom mensen vaak denken dat honden maar bijelkaar moeten kunnen.

Ik geloof echt dat faunatuurlijk fantastisch is. Maar niet voor mijn honden :D

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Niks bijzonders aan. Dat zie je bij heel veel dierenpensions. En terecht. Om vechtpartijen vlooien enz te voorkomen. Niet elke hond kan bij een andere hond
    Veel honden zijn niet zo sociaal als hun baasjes beweren met vechtpartijen en verwondingen als gevolg.
    Mijn honden gaan alleen naar een pension waar ze apart lopen.
    Ik wil ze absoluut niet bij andere honden.

Deel Deze Pagina