Hee, Even een vraagje, is de predictor expres (oranje doosje) betrouwbaar? Ze waren laatst 2,50 per test bij big bazar, waarschijnlijk tijdelijke actie. Van de week zag ik niks op de test en nu een minimaal streepje, zeker nog niet op de foto te krijgen en zo duidelijk als een indroger/voorgerdrukte streep ook zou kunnen zijn. Behalve dat hij nu nog nat is. Dus vroeg mij af of deze bekend staan om een voorgedrukte streep en dat die test die ik van de week deed dat toevallig niet had. Heb ook geen idee waar ik ben in mijn cyclus heb het dit keer niet met ovulatietesten bijgehouden en ik ben eigenlijk altijd heel onregelmatig. Dus ik test nu gewoon om de paar dagen Alvast bedankt!
Ik ben begonnen op 7 dpo (ja, echt haha). Ik ben nu 12 dpo, ik zal de testen uploaden. Ik zag dus met 7 dpo al een 2e streepje, heel licht. Ook van de Big Bazar actie
Waauuww wat een mooi verschil. Gefeliciteerd In het echt zie ik ongeveer wat ik bij jou 7 dpo zie, maar op de foto zie ik dit helaas dan weer niet...