Lieve vk, Tijdens de echo van vandaag zagen en voelden we dat de baby met z'n ruggetje aan de linkerkant van m'n buik ligt en met z'n hoofdje in m'n lies ligt. (die richting op altans). Dat voelde ik al zelf al een tijdje, aan het ronde hoofdje die ik daar voel. De vk zei me dat de baby nog altijd kan draaien. Doordat ik zo gefaccineerd naar de echo zat te kijken (zoalsl altijd) vergat ik te vragen wat ze ermee bedoelde. Bedoelt ze dat de baby dus nu nog scheef/dwars ligt?! Of ligt de baby goed? En een laatste vraagje ; de baby ligt dus met z'n hoofdje in m'n rechter lies. Komt het omdat het liggen/slapen op die zij mijn lievelings houding is en ik met mijn gewicht de baby naar die kant schuif? Want zo lig ik het liefst tijdens de slaap en ook s'avond én overdag op de bank voor de tv. (ik lig namelijk meer dan ik zit, aangezien mij rust is geadviseerd i.v.m bi). Alvast bedankt, en sorry voor m'n lange verhaal!
Hoihoi, Je kindje lag op dat moment een klein beetje scheef. Dit is echt een moment opname en veranderd per kwertier als het niet vaker is, Belangrijk is de ligging nu nog helemaal niet. Jou houding heeft niets te maken met d eligging van je kindje. Imke