Hoi hoi, Nou sinds vorige week woensdag weten we wat voor geslacht ons kindje heeft een JONGEN, maar wilde toch even kwijt dat de chinese geslachtkalender op dit forum bij ons wel klopt. Maar het rare is op andere sides weer niet. Bestaan er dan verschillende chinese geslachtskalenders? groetjes
,op je 21ste zou je op een maand na dan altijd een meisje krijgen. lijkt me niet heel betrouwbaar die kalender , maar wel grappig.
Bij mij klopt hij ook niet hoor, ik zou volgens de kalender een jongen krijgen maar het wordt een kleine meid!
mijn 1e zou een jongen zijn is toch echt een meid en nu zou ik ook weer een jongen krijgen dus ben benieuwd maar heb zelf het gevoel dat het weer een meid is in deze familie krijgen we allemaal alleen maar meiden
ik ben 21 en krijg een meisje, er bestaat een twijfel of ik bevrucht ben in dec of jan maar volgens de kalender zou het dus dec geweest moeten zijn haha. eispong gehad op 31dec vandaar de twijfel
op verschillende sites staan verschillende voorspellingen, die chinese kalender klopt dus helemaal niet, ligt er ook maar net aan van welke site je de info hebt.. Bij de ene site krijg ik een meisje, bij de ander een jongen. Lsten we zeggen dat één van beiden gelijk heeft
het is gewoon flauwekul De man bepaald nl het geslacht van de baby. En wat je bij die chinese horoscoop in moeten vullen is alleen maar van de moeder
Bij mij klopt hij op deze site, maar op 9maanden geeft hij dan inderdaad een meisje door terwijl de kalender hier jongen zegt!
bij mij klopte hij beide keren nu zegt die een meid en me gevoel zegt dat ook dus afwachten maar kan over 4 dagen testen!
bij zegt iet dat het een jongen word stomme is heb ook het gevoel dat het ene jochie word.. heb gekeken op leeftijd van mijn moeder en die klopt allbei niet.. ze zou dan 2 jongens hebben gekregen maar het werden 2 meiden
bij mij klopte die de vorige 2x wel en nu niet hihihi tzou volgens de kalender een jongen worden maar is toch echt een meisje
Ook bij mij klopt hij niet, als ik de kalender zou mogen geloven werdt het een jongen. Nou het is toch echt een meisje!
bij mij klopt het ook niet zou een jongen moeten krijgen volgens kalender maar volgens echo is het echt een meissie