Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd. Na maanden denken voor een leuk cadeau (en niets kunnen verzinnen) hadden we besloten ze een verrassingsfeest te geven. Echter besloten ze toen toch zelf een feest te geven. Mijn moeder is nu ook al veel aan het regelen. Waaronder ook een kennis die wat liedjes komt zingen. Maar nu zoeken we nog een nieuwe leuke verrassing voor ze. Mijn zus kwam met een liedje of stukje. Maar dat zie ik niet zitten voor zo''n grote groep. Iemand een leuk idee?
Een ballonvaart? Of surprise citytrip (dat ze niet weten waar ze heen gaan tot ze op het vliegveld komen)? luxe ontbijt met champagne laten bezorgen op hun trouwdag? Dagje of weekendje weg met de hele familie?
Een fotoshoot met het hele gezin. Hebben wij gedaan toen onze ouders 40 jaar getrouwd waren. Zijn mooie foto's geworden.
Ooit eens voor mn opa en oma geregeld dat we een dagje langs alle plekjes uit hun leven gingen. Langs bij de hyizen waar ze geboren waren lunchen in hetzelfee restaurant als bij hun trouwen etc wellicht kun je zoiets regelen?
Mijn zus heeft verschillende familieleden en vrienden gevraagd een filmpje met boodschap te maken en deze samen met een fotoslideshow en passende muziek gemonteerd tot een leuk filmpje! Deze laten zien op het jubileum.
Wij hebben mijn opa en oma een bankje gegeven met alle namen van de gasten deze staat nu bij hun caravan. (Hun zijn dit jaar 50 jaar getrouwd)
Aangezien jullie het feest hadden willen organiseren (en dat loopt ook best op qua kosten) zou ik misschien kijken of jullie gezamenlijk een weekend weg kunnen van dat geld.