Hormonen en emoties tijdens kraamtijd

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Roos97, 8 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.041
    1.527
    113
    Vrouw
    Ah ja heel fijn dat t dan toch beter gaat he! :) Ookal voelt het inderdaad alsof het niet beter word op dat moment. Ik vond de kraamweek ook niet echt leuk, al moest ik huilen toen ze wegging, en miste ik haar wel en het afsluiten van "de eerste week". En dat de bevalling steeds verder weg kwam..
    Maar nog steeds wel moeite met hoe snel de tijd gaat.
     
  2. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    842
    920
    93
    Super herkenbaar. Die huilbuien kwamen bij mij als weeen aanzetten op de meest onhandige momenten, heb wel eens jankend in de supermarkt gestaan die eerste periode. Maar idd vooral als het donker werd, zo’n vreselijk gevoel… en ook ik dacht dat het nooit meer over zou gaan. Nou moet ik zeggen dat het ook echt wel lang heeft geduurd, een week of 6. Wat een hel vond ik dat. Ik was erg bang dat ik dat bij mijn tweede kindje weer zou krijgen maar dat bleef echt uit! Wel tranen de eerste week maar niet dat verschrikkelijke eenzame en lege gevoel (ondanks dat ik echt intens genoot van m’n eerste en 100% op die roze wolk zat).

    Grappig om te lezen dat jullie ook moeite hadden met dat ouder worden in het begin. Als ze 24u oud zijn. 48u. 1 week. Nooit meer pasgeboren. Steeds verder van de bevalling. Ik dacht dat ik gek was :) Wacht maar tot ze uit de eerste kleding groeien! Of ineens geen pyjama’s met voetjes meer aan kunnen omdat ze maat 86 hebben! ;)
     

Deel Deze Pagina