Hormonen en nu twijfel.... Welke?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Ann Lee, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Fleur vind ik een mooiere naam. Die last-minute twijfels zijn herkenbaar, toch zou ik bij de keuze blijven die je al gemaakt had. Je went ook aan een naam op een gegeven moment en dan ga je toch weer twijfelen of het wel de juiste is, en die hormonen doen er ook geen goed aan. Ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze wordt!

2. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Als je aan iedereen gaat vragen wat hij of zij mooier vind, kom je er nooit uit! Iedereen vind immers wat anders en heeft zijn eigen smaak.

Wij wisten ook al vroeg dat ons meisje Sofie zou gaan heten. (Ik had ook al een namen slinger klaar.) Op het laatst begon ik toch te twijfelen, omdat de naam zo populair is. We hebben haar toen een andere naam gegeven, maar dat lukte niet meer, omdat we haar al Sofie noemde toen ze in mijn buik zat.
    Kortom, ons meisje heet Sofie. Hoe populair ook, hoeveel rijm woorden je er op kan verzinnnen. Het maakt ons niet uit, het is onze Sofie. One of a kind!

Fleur en Livia zijn beide prachtige namen. Blijf dichtbij je gevoel en ga na of je je kindje als Fleur ziet of als Livia.
    En wil je toch mijn mening? Fleur is prachtig :) ;)

3. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Deel Deze Pagina