ongesteld zijn en toch P.C.O?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by -, May 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Wie kan me helpen,kun je als je vrij regelmatig ongesteld bent toch P>C.O hebben? Ik ben het nm wel op tijd, maar volgens de gyno kun
    je dan ook P.C.O hebben.Ik ben benieuwd ervaring graag.
    Ze geeft me de tijd tot Augustus als er dan geen eisprong heeft plaatsgevonden dan moet aan de clomid.
    Bedankt jennie72

2. Niet meer actief

Hallo dames,waarom krijg ik geen reactie,s? is de vraag te moeilijk zeker?
    Jammer maar maakt niet uit. :eek: ik vroeg me gewoon af of dat als je regelmatig ongesteld bent je dan ook P.C.O kunt hebben want ik heb gehoord dat het dan niet zo is. Nog 3 maanden te gaan voor de nieuwe afspraak bij de gyno! :( Bedankt dames misschien wil er nu wel iemand reageren? Anders is het ook zo,n probleem.
    Groeten jennie72

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Sorry, ik kan je vraag niet beantwoorden...Weet te weinig van PCO af...Suc6 iig!

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het kan volgens mij wel zijn dat je regelmatig mensrueerd, maar dat er geen goed eitje tot rijping komt.
    Maar het fijne weet ik er niet van.

Ik mag dan wel pco hebben , maar ik heb daardoor dus geen regelmatige cyclus, eigenlijk totaal geen cyclus, en dat is een typisch geval van pco.

Maar uit je verhaal maak ik uit, dat ze het de tijd geeft tot augustus om een eisprong te krijgen, dat is ook niet echt regelmatig, dus als ik het zo goed begrijpt heeft je gyn ook twijfels over de eisprong, of die wel of niet plaats vind.

Als je met deze vragen blijft zitten zou ik als ik jou was de gyn eens bellen voor wat meer uitleg.

Sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Groetjes

5. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
  6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik heb zelf ook PCO, maar ook geen eisprong uit mezelf. Ik kan je vraag daarom ook niet zo goed beantwoorden maar indd even aan je gyn voorleggen?? Ik weet wel dat je ook PCO kunt hebben als je bijv. een hele lange cyclus hebt maar of het ook kan bij een regelmatige cyclus.. Heb er zelf nog nooit van gehoord iig. Heb je verder nog duidelijke PCO kenmerken dan? Zoals bijv. overgewicht, overbeharing, acne, hoge bloeddruk? (hoeft niet allemaal ik heb zelf zelfs ondergewicht, enkel last van acne) Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en hopelijk komt jullie wens gauw uit!

Liefs Marjo

7. Niet meer actief

Bedankt dames, en nee geen last van overgewicht,hoge bloeddruk.overbeharing,juist een te lage bloeddruk!
    Veder geen last van andere dingen maar ga gyno bellen voor een consult,want twijfel er errug aan dat het P.C.O is. ,maar goed groeten jennie72

8. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    volgens mij is het ook vaak dat je dan onregelmatig ongi bent. waarom temp je niet een paar maanden. als die netjes omhoog gaat de tweede helft heb je al een beter gevoel dat je wel eisprong hebt. 100% garantie is dat echter niet, maar toen ik bij de gynaeco zat met mijn temp curve en regelmatig ongi zei hij volgens mij heb je wel een eisprong. dat kan alleen maar echt aangetoond worden dmv bijv bloedonderzoek, maar dan heb je al meer idee.

9. Niet meer actief

Ik ben wel regelmatig ongesteld dus vandaar hoop ik dat het geen P.C.O is mar goed het is afwachten.Bedeankt voor je reactie.
    :rolleyes: groeten jennie72. Oja tempraturen vind ik wat omslachtig maar misschien begin ik toch mee

10. gigi

gigi Actief lid

Yep!!! hier nog zo'n "slachtoffer" wel menstrueren maar geen eisprong!
    Doc. vond het wel raar omdat ik een regelmatige cyclus heb!
    28 -33 dagen.

ben vanaf mei onder behandeling van fert arts, en heb al een half jaar ovu testen gebruikt, laatste cyclus Fm en bloedgeprikt!
    Laatste keer dat ze belde zei ze dit wordt wel een lange cyclus want op dag 29 heb je nog steeds geen eisprong gehad. Toen zei ik ...maar ik ben vandaag wél ongesteld geworden...... :cry: eh ja, dan moeten we op cd 23 weer eens een echo maken en bloedprikken.

Ze had dus idd niet verwacht dat ik wederom een regelmatige cyclus had. het komt volgens mij ok niet vaak voor hoor. maar of het dan ookOPC genoemd word, ik heb het de doc nog niet hoeren zeggen. misschien de volgende keer.

11. Niet meer actief

Hallo bedankt gigi.Ik begrijp er niets van is dit erfelijk of oz,alle mensen in mijn famillie waren zo zwanger. Maar goed in Augustus wil de gyno pas veder kijken. Om mijn lichaam zelf een kans te geven. Ik word wel optijd ongesteld maar geen eisprong raar hoor geloof er niet zo in.
    Ik hoop in Augustus toch al wel zelf zwanger te zijn.
    Ik heb al een vermoeden.Misschien ben ik het toch al zelf wel,zwanger bedoel ik dan. Ik weet het niet wel veel tekens maar ja je lichaam houd je dan wel voor de gek misschien.Last van borstpartij niet normaal meer,en moe, last van tranende ogenduizelingen enz
    we zien het wel.Groeten jennie72

12. gigi

gigi Actief lid

En Jennie?

hoe is het je gegaan? Ikzelf mag misschien volgende maand aan de clomid, want deze maand (dag 26) nog steeds geen eisprong. Arts wilde eerst even zeker weten, ik wist dit al ruim 6 maanden omdat ik ovu testen heb gebruikt.

van de 1e was ik binnen een maand zwanger, spontaan, Hoe gek kan het lopen?

succes en hou je taai!

gr Gigi

13. Niet meer actief

hao Gigi. Bedankt voor je reactie. En het gaat goed ik denk zelfs dat ik zwanger ben. Maar moet even afwachten. :( Ik hoop het echt. Anders toch aan de Clomid zou niet fijn zijn. Maar ja we zullen wel zien.
    groeten jennie72

14. gigi

gigi Actief lid

Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent! ......TESTEN!!!!!!!

15. Niet meer actief

hai GiGi. Dat heb ik al gedaan vanmiddag maar helaas geen resultaat. :cry: :cry: was even kut sorry voor dat woord.
    Maar misschien te vroeg getest. Dus over een paar dagen weer maar eens doen. :eek: Hoe is het met jou nu?
    groeten jennie72 ik hoop dat je snel zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

16. gigi

gigi Actief lid

jammer voor je, maar wie weet ben je te vroeg met testen?
    Ik ben vandaag CD 30 bij de gyn geweest. nog steeds niks te zien wat op een eisprong moet lijken. Dus laat de :evil: maar komen dan kan ik hopelijk aan de clomid o.i.d.
    Ik word het wel een beetje beu die inw. echo's en het bloedprikken!
    Maar ja, zekerheid voor alles!!

Share This Page