ik heb al 4 of 5 x met clomid 50 mg geprobeerd zonder resultaat, deze cyclus heb ik puregon gespoten, 75 eenheden, en met resultaat! zit vandaag op cd 8 en heb 5 dagen gespoten. nu heb ik baarmoederslijmvlies van 9,4 en een ei van 7 mm en een ei van 30 mm nu denken ze dat die grote ei een cyste is. ik heb op cd 1 een uitgangsecho gehad en die was goed er zat niks meer. waarom is me baarmoederslijmvlies dan 9,4?
Ik snap je vraag niet. Omdat je evt een cyste hebt vraag je je af waar je bm slijmvlies dik is? Bm slijmvlies bouwt zich na de ongesteldheid weer op. Zodat het eventueel bevruchte eitje zich beter in kan nestelen. Gezien je ook een ei hebt is je lijf dus aan het doen wat hij moet doen.
Hebben ze je niet laten prikken op oestradiol en LH? Of geeft een grote cyste ook die twee hormonen af? Bij mij zat er wat eerder dan verwacht (maar hoe kan het ook anders met een licht onregelmatige cyclus) een 'volgroeit' eitje. Ik moest dezelfde dag nog bloed laten prikken om te kijken of er inderdaad een LH piek was of aan zat te komen. Bij mij was het zo dat ik bijna in de piek zat. Alleen moet er nog wel op progesteron geprikt worden straks natuurlijk om het zeker te weten. Vooral als je al ovulatie inductie hebt lijkt het me dat ze daar wel op (gaan) prikken toch?