Gister had ik een positieve ovulatietest, we hebben sex gehad op dinsdag,woensdag,donderdag is het verstandig om vanaaf ook nog te vrijen?! Of zal mijn eisprong al zijn geweest?
Vanavond en eventueel morgen avond nog even plezier maken! Vanavond sowieso, morgenavond voor de lol! Je eisprong is 24-36 uur na je positieve ovu test. Dus kan nooit geen kwaad. Succes!
positieve ovu betekent eitje springt binnen 24-48 uur. Dus in jou geval vandaag of morgen. Dan leeft je eitje nog 12-24 uur. Nu je deze info hebt kun je voor jezelf bepalen wanneer je nog sex kunt/wilt hebben voor een goede kans Owja nog even over de zaadkwaliteit. Zolang er geen problemen bekend zijn over verminderde kwaliteit van zaadjes bij je vriend gewoon lekker seksen wanneer je zin hebt. Is er wel sprake van verminderde kwaliteit dan is het beter om het om de dag te doen
We hebben dinsdag,woensdag donderdag,zaterdag sex gehad, vanaaf ook nog even voor de zekerheid dus hoop dat we goed hebben gezeten..!?
Nou, dat zal wel goed zitten Maar goed, op het juiste moment vrijen betekent niet automatisch een zwangerschap. Ik wist altijd precies wanneer m'n eisprong was, heel duidelijke lichamelijke kenmerken, en altijd vanaf ronde 1 op het juiste moment en vaak gevreeen, maar nog nooit in ronde 1 (of 2) zwanger geraakt...