hoeveel dagen door gaan met vrijen

Discussion in 'Zwanger worden' started by haring, Feb 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. haring

haring Niet meer actief

Gister had ik een positieve ovulatietest, we hebben sex gehad op dinsdag,woensdag,donderdag is het verstandig om vanaaf ook nog te vrijen?! Of zal mijn eisprong al zijn geweest?

2. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Vanavond en eventueel morgen avond nog even plezier maken! Vanavond sowieso, morgenavond voor de lol!
    Je eisprong is 24-36 uur na je positieve ovu test. Dus kan nooit geen kwaad.
    Succes!

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    positieve ovu betekent eitje springt binnen 24-48 uur. Dus in jou geval vandaag of morgen. Dan leeft je eitje nog 12-24 uur. Nu je deze info hebt kun je voor jezelf bepalen wanneer je nog sex kunt/wilt hebben voor een goede kans ;) Owja nog even over de zaadkwaliteit. Zolang er geen problemen bekend zijn over verminderde kwaliteit van zaadjes bij je vriend gewoon lekker seksen wanneer je zin hebt. Is er wel sprake van verminderde kwaliteit dan is het beter om het om de dag te doen

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Wij hielden altijd aan om de dag tot aan een positieve ovulatietest en dan 3 dagen achter elkaar.

5. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

May 14, 2015
    133
    12
    18
    Ik zou vrijen op de dag van je positieve ovulatietest en eventueel ook de dag erna voor de zekerheid :D

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Als je je kansen wilt vergroten, zou ik dat zeker nog even doen. Vanavond nog even gezellig maken!

7. haring

haring Niet meer actief

We hebben dinsdag,woensdag donderdag,zaterdag sex gehad, vanaaf ook nog even voor de zekerheid dus hoop dat we goed hebben gezeten..!?

8. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Nou, dat zal wel goed zitten ;)
    Maar goed, op het juiste moment vrijen betekent niet automatisch een zwangerschap. Ik wist altijd precies wanneer m'n eisprong was, heel duidelijke lichamelijke kenmerken, en altijd vanaf ronde 1 op het juiste moment en vaak gevreeen, maar nog nooit in ronde 1 (of 2) zwanger geraakt...

Share This Page