nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadow, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hallo,

ik ben sinds begin april van de pil af, want mijn vriend ging toen op uitzending. nu is hij thuis geweest met verlof.
    voordat hij met verlof thuis kwam was ik ongi en toen is hij 2 week thuis geweest. natuurlijk hebben we wel wat gedaan. en gelijk na die 2 week werd ik weer ongi. terwijl ik ervoor een normale cyclus heb gehad. weet iemand hoe dat kan??

ik ben een paar jaar geleden toen ik nog bij me ex was ook gestopt met de pil geweest en had altijd een normale cyclus.

we zijn wel van plan om voor kids te gaan als hij thuis komt na de uitzending, maar we hadden zoiets van als het nu gebeurd dan is het ook goed.

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad best raar. Eerst normale cyclusen en daarna opeens na 2 weken. Heb je veel bloed verloren? Was het rood bloed? Succes! Wanneer komt je vriend weer terug?

3. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik heb wel wat bloed verloren en was 3 dagen, maar niet heel hevig ofzo en had weinig krampen. ik had eerst niet eens door dat ik ongi was, want had geen krampen en voelde verder ook niks. was dus doorgelekt. heb dit nog nooit meegemaakt daarom vond ik het zo raar. dank je wel. hij komt pas over 3 maand weer thuis.

4. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt??

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Vervelend dat je ook nog doorgelekt bent zeg.... Soms voel je het gewoon niet aankomen. Heel vervelend. Ik zou het gewoon nog even aankijken. Als de volgende cyclus weer zo raar is, misschien even de huisarts bellen? Die kan je vast verder helpen.

Ik wens je heel veel succes!

6. shadow

shadow Lid

2 aug 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ja is best vervelend.
    ik kijk het ook nog gewoon even aan denk ik, want heb geen zin om te testen ,want maak mezelf dan alleen maar gek.

Deel Deze Pagina