Hoi, Heb sinds vanmiddag tot aan nu alleen maar last van mensturatiepijn onder in me buik en soms ook me hele buik. Het straalt helemaal door na me benen. En heb continue last van harde buiken. Zal dit komen door dat de baby verder aan het indalen is? 2 weken geleden bij Vk was hij al ingedaald. Groetjes Brienn
Ik had dat bij Eva ook, vanaf 33 weken. Toen begon ze met indalen. De verloskundige is toen thuis langsgeweest om te voelen (omdat ik me zorgen maakte, ik kon nauwelijks lopen) en ze lag toen ingedaald. Maar dan kunnen ze vaak weer omhoog schieten. Pas als ze helemaal vastzitten kunnen ze niet meer omhoog, dat was bij mij met 36 weken. Dus grote kans dat het indalingsweeen zijn, maar als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen hoor! Liever 1 keer teveel dan te weinig!
Ik heb net even op de bank gelegen en het is nu al aardig afezakt. Hoelang kan je er eigenlijk last van hebben?
Ik had er telkens een half uur a uur last van, soms een paar keer per dag. Om de paar dagen, van 33 weken tot 36 weken.
Of 'gewoon' voorweeen. Ik heb ook nog steeds last van de krampen in mijn liezen die ik met t indalen had, terwijl ze al helemaal ingedaald ligt.