Hormonen? Herkenbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Prettykitty, 4 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja curanol was echt top!
    Ik had mijn ma ook de pillen en nog neusspray van Kruidvat laten halen. Maar alleen de zalf en 1x een pilletje gebruikt.
    Ging al zo goed, echt top spul.

Ja ik kreeg de kraamzorg voor een intake. En toen had ik het erover dat ik voor een ctg was geweest, en toen vertelde ze ook dat ik altijd bij twijfel moet bellen naar de vk. En ze die dag iemand had waarbij het niet goed was.
    Ik voelde me gelijk misselijk worden, gewoon van schrik zeg maar.

Ja we verdikken inderdaad met Johannesbroodpitmeel. Het werkt zeker goed, alleen heeft hij het dan wel zwaar met terug slikken ALS het omhoog komt. (Bij huilen en heel druk kletsen en inspannen met spelen in de box. Naja voor zover je het spelen kunt noemen)

Hij is sinds 2 weken wel heel ongeduldig met drinken, word echt boos en gaat piepen en jengelen omdat z'n melk er niet snel genoeg uit komt.
    Maar speen 3 is weer te groot.

Ja de kans op nog een fluxus is natuurlijk wel aanwezig, maar ik zou juist eerder denken dat het een kwestie van pech was. En nu de kans groter is dat je bevalling beter/voorspoediger zal gaan.

2. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik had ook echt een extreem verlangen naar een tweede kindje na de bevalling van m’n dochter! Heeft zo’n 4 maanden aangehouden en toen werd het minder. Weg is het gevoel nooit gegaan ;)

Prettykitty vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina