hoi hoi, Wie van jullie heeft ook zo een last van zwangerschapsjeuk? Van me zoontje had ik hier ook last van een paar weken en dan voornamelijk op me rug. Maar heb er denk nu al een week of 10 last van en echt over heel me lichaam. Wat gebruiken jullie tegen de jeuk? ik heb volgens mij al elke bodylotion en dergelijke geprobeerd. Maar minder wordt het niet nee
Ik herken het, vooral bij m'n kuiten/schenen. Ik gebruik aloe vera gel (van de tuinen, 98%). Dat verlicht een hoop, bij mij in ieder geval.
Hoever ben je zwanger Roli? Ik heb zelf zwangerschapscholestase gehad en daar moet je wel goed voor waken.
Ik heb ook cholestase gehad zoals Jennifer benoemd moet je daar indd voor waken, hevige jeuk in handen en onder de voeten maar gezien je er al 10'weken last van hebt en het op je rug is verwacht ik dat dit indd gewone jeuk is, Niet te veel smeren, hierdoor kun je juist jeuk krijgen wel je huid hydrateren na het douchen niet te vaak douchen ivm uitdrogen van de huid Weinig geparfumeerde dingen gebruiken
Ik ben nu 19 weken. Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige en dan zal ik het met dr overhebben. Ik heb echt overal. Wordt er snachts zelfs wakker van
Dit heb ik ook heel erg gehad, Bij mij werkte bepathen wel eens en inderdaad niet te vaak douchen want dat droogt alleen maar uit waar Door je alleen maar meer jeuk krijgt
Hier ook zwangerschapsjeuk. Vooral op mijn benen. Mijn leverwaarden zijn gecheckt en die waren goed. Het enige wat hier helpt is mijn benen en voeten laten kietelen/zachtjes krabben elke avond.