chantalle38 hormonen in de war na bevalling 2 dagen geleden nog 4 dagen te gaan ik ben 6 weken geleden bevallen en ben met de tweede strip bezig van de pil .3 weken na bevalling begonnen ..ongeveer 4 weken na bevalling . voel ik me raar mijn lichaam en hoofd doet eng hartkloppingen zweten ....licht in hoofd worden de hele dag door steken in hoofd,,soms gaat mijn ademhaling sneller en krijg druk op de borst niet in ergere mate <maar wel weer eng>gejaagd voelen het gevoel hebben dat ik overal spierpijn heb ,diarree overal steken in lichaam en dat allemaal 24 uur per dag ben bij huisarts geweest , ,en houd het op hormonen die in de war zijn ....kan dit van de hormonen komen en zo ja wat kunnen ze er aan doen? want heb er niks voor gekregen moest eerst 2 de strip afmaken,want bloedingen heb ik ook nog vanaf bevalling nu 6 weken later maar ik word er heel bang van wat kan ik nog doen mijn huisarts doet er niks aan wie herkent dit verhaal en wil me er iets over vertellen........ik weet wel dat ik er heel naar van word en me gewoon de hele dag er door moet slepen met 3 kids
He bah, dat kun je niet echt gebruiken nu zeg. Hoe gaat het verder dan, geestelijk? Ben je bang (paniek)? Hoe slaap je? Schildklier in orde? Ik heb zelf een heftige paniekstoornis gehad 8 jaar geleden, zelfde symptomen. Kan ook door hormonen komen ja, een vriendin van mij heeft een te traag werkende schildklier en heeft het heel erg gehad in de zwangerschap. Ben je gewoon weer naar huis gestuurd? Geen uitleg verder?
Ja ik ben behoorlijk bang en twee keer naar huis gestuurd elke keer denk ik dat het wat anders is ..mijn huisarts wil dat ik de pil mycrogynon 30 door blijf slikken maar ik twijfel wat beter is en als het dan zal stoppen....Als ik savonds na bed ga slaap ik wel gelijk en dan sta ik op met kop koffie en danbegint het weer tot savonds laat ben gewoon bang voor de volgende dag....raar he
Ach wat naar en ik kan me voorstellen dat het heel erg beangstigend is! Ik heb helaas geen ervaring met de pil na een zwangerschap, wellicht dat alle hormoonwisselingen deze reactie geven. Heb je hiervoor nog nooit last gehad van zoiets? Je beschrijving lijkt echt heel erg op hyperventilatie/angst/paniek. Die druk op je borst komt door de snelle ademhaling en de spanning denk ik. Die steken in je lichaam, zou dat kunnen komen omdat je er steeds op zit te wachten? Heeft de arts wel naar longen en hart geluisterd? Meestal gebeurt dat wel en als dat ok was dan lijkt me dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Zegt de arts dat het over gaat als je het doorslikt? En op welke termijn?