nu mijn eisprong, goede innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tanja8, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik heb nu mijn eisprong, ik merk het aan het aan het slijm en ik heb die ovulatietests gedaan.
    Nou is mijn vraag stel dat het eitje bevrucht word, en ik dus over 3 dagen ongesteld word kan er dan wel een innesteling plaats vinden? Want waarschijnlijk komt het eitje dan aan in mn baarmoeder als ik net ongesteld ben.
    Want is het dan niet zo dat het eitje meteen dan mee gaat met alle ongesteldheid?
    Ik heb een hele regelmatige cyclus precies op 28 dagen.
    Ik heb gemerkt dat ik vaker laat in mn cyclus mn eisprong heb.

Ik hoopdat jullie een antwoord weten!
    bedankt!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je wordt ongesteld als je dus niet zwanger bent. Het eitje verlaat dan je lichaam....
    Maar als je nu je eisprong hebt, is de kans groot dat je cyclus langer zal zijn. Hou daar wel rekening mee.
    Elmo

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Je hebt net je eisprong gehad, maar moet over 3 dagen ongesteld worden??
    Dit lijkt me een beetje sterk.
    De luteale fase is tussen de 10 en 16 dagen.

Of bedoel je je vraag anders ?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die luteale fase kan dus heel kort zijn...als dat zo is zou ik je ha raadplegen...lijkt me heel lastig zwanger worden.
    Elmo

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat die periode in uitzonderlijke gevallen erg kort kan zijn weet ik (vriendin had 7 dagen), maar drie dagen vind ik ook wel heel erg kort. ik zou rekening houden met een langere cyclus deze maand en verder is het denk ik even afwachten :s

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Daantje 82: Ik heb sinds gisteren duidelijk qua slijm mijn eisprong en de ovulatietest geeft ook aan dat ik ongeveer gisteren mn eisprong had.
    Dit heb ik wel vaker gemerkt de ene keer precies goed op dag 13 á 14 en soms vlak voor mn ongesteldheid. Mijn ervaring van de vorige keren is dat ik wel gewoon ongesteld wordt.
    Is het zo dat het misschien een 2e ei is?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

De kans van een tweede ei is echt errug klein hoor! Eigenlijk kan je er pas wat van zeggen als je daadwerkelijk ongesteld wordt. Omdat het misschien nog wel ff duurt.

Deel Deze Pagina