van seksbeest tot slapende vrouw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jojo82, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Ik heb na al bijna 12 wk geen seks meer, ik durf niet meer....

ik weet dat het allemaal niet erg is enz en ook niet slecht voor de baby! maar toch lukt het niet...

heeft iemand tips?

2. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    ik vond het de eerste keer ook spannend nadat ik wist dat ik zwanger was. hoe meer je er aan denkt hoe meer je gespannen word hoe meer t zeer doet..en zoals je overal leest, het kan absoluut geen kwaad! dus bij mij was het even door de zure appel heen bijten zeg maar..het is niet dat we elke dag tussen de lakens liggen zeg maar, t is wel minder..
    Nou heel veel suc6 in ieder geval

3. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hier ook niet veel meer van ons sex leven over. Grotendeels mijn 'schuld'. Ik werd erg ongemakkelijk van de harde buiken die ik altijd meteen krijg zodra het spel begint en heb vaak last van schimmelinfecties waardoor het ook pijn doet bij mij. Ging het dus steeds meer een soort voor hém doen zegmaar. En dat is natuurlijk ook niet fijn. Nu ook al zeeeker een maand geen sex gehad. :oops:
    Te gek voor woorden eigenlijk nu ik het zo opschrijf. Misschien snel maar weer eens een poging wagen...

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Al bijna 12 weken geen sex meer gehad, en nog geen 12 weken zwanger? Meid hoe heb je dat gedaan :D

Maar ik herken het wel... Tips? Geen zorgen over maken, na de bevalling kan je de schade gewoon weer inhalen toch? Niets doen waar je je niet goed bij voelt, zou ik zeggen. Hier kwam het na een paar maanden ook omdat de man het niet 'ethisch' vond. Maar zelf vond ik het ook niets, die buik maakte toch dat ik me helemaal niet vrouwelijk voelde... Althans, niet op de sexy manier....

5. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Pfff, willen jullie wat "sexdrive" van mij..
    Ik wou alleen de eerste 3 maanden niet, maar heb toen ook lichtelijke bloedingen gehad, dus had gew8 tot na te de 12 weken.. Sindsdien ben ik niet te houden! Continue zin..

Me vriend daarintegen niet :( Baal hier egt van, wil er ook niet om zeuren of smeken.. Hij weet dat het geen kwaad kan, maar sinds ik egt een "buik" heb gekregen vind hij het idee om sex te hebben terwijl die kleine der nog in zit egt heel vreemd.. Ondanks dat hij weet dat er niks ergs aan is, wil ie et liever togg niet..

6. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Lieve jojo82
    jij bent echt niet de einige hoor... in de 1e 3 mnd hebben we misschien 1 keer sex gehad.. ik had gewoon helemaal geen zin meer. Zo moe en slaperig.
    Daarvoor ehummm 2 keer per dag?! :oops: Ik was de hormonen van de pil kwijt en zo veel zin! Nu dat ik over de 3 mnd ben beghint weer een beetje.. ik merk dat ik af en toe erover droom, ook meer zin maar de sexbeest..tsja die slaapt nog.
    fijne zondag!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heel herkenbaar. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik er geen last van gehad mijn sex drive was op en top aanwezig.

Nu omdat ik 3 keer wat roze/bruin verlies had durf ik niet meer. Weet wel dat het niet schadelijk is maar als ik door bv een geknapt adertje bloed verlies zit ik weer helemaal in de rats. Heb hiervoor een ma met 11 weken gehad dus ben gewoon snel in paniek. Ik voel me wel schuldig want normaal hebben we echt een heel goed sex leven nu is daar niets meer van over....

8. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier hetzelfde verhaal. Normaal hadden we een super sexleven en nu?! Niets meer...

Alleen willen we beide wel, maar ivm een hematoom in mn baarmoeder MAG het niet. Tja, en das geen keuze he? Sex of mn kindje....Maar goed, dat neemt niet weg dat ik rondloop als een dolle stier ;)

Succes

9. mvKyano07

mvKyano07 Lid

12 jan 2009
    54
    0
    0
    Tips? Gewoon beginnen en doen! Als je eenmaal naakt bij elkaar in bed ligt krijg je vanzelf wel zin. Of ff samen gaan douchen? :)
    Ojaa en niet te laat op de avond beginnen...das hier een valkuil moet ik zeggen. Dan even dit nog doen en dat programma afkijken en dan liggen we eindelijk in bed en zodra ons hoofd het kussen raakt zijn we vertrokken...zooo moe.
    Ben dus ook veel moe de laatste tijd..en hier is het ook wel wat minder nu. Maar hier gaat echt geen week zonder sex voorbij. No way!
    Ik vind het belangrijk ook om het te blijven doen...het zorgt ervoor dat je meer bent dan alleen huisgenoten. Vind het ook zielig voor mn vriend als ie in een keer een celibaat leven moet gaan lijden. En vooral voor mezelf haha. ;)

10. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier in het begin wel, wel weinig maar wel gehad.
    Nu willt vriendlief niet meer, omdat nu de kleine echt overduidelijk aanwezig is en altijd aan het rondschoppen is. Hij vind het geen prettig idee..

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hier ook niet bepaald veel sex meer... Tot week 16 was ik zo moe dat je me wel kon opvegen als ik uit m'n werk kwam, ik viel gewoon in slaap! Nu heb ik wel weer meer zin, maar mijn vriend staat er niet echt om te springen. We zijn ook allebei helemaal op de babyplaneet, dus met onze kop er niet helemaal bij zeg maar. Ook zou het best kunnen dat hij het een beetje eng vind, vooral nu mijn buikje echt begint te groeien.

Wel knuffelen we heel veel, en bv samen in bad. Ook heel fijn.

Liefs Monique

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb gewoon echt GEEN zin in seks.
    Mijn vriend baalt.
    Maar ik moet er gewoon niks van hebben..

Ik hoop dat dat weer over gaat!

13. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Bij de eerste ging het in hetzelfde tempo door als voor de zwangerschap. Maar nu...
    Voordeel van zwanger zijn is dat je beter doorbloed en dus gevoeliger bent. Je komt makkelijker klaar (en in mijn geval véél vaker) én je kindje vind dat wiebelen en de "voel je fijn stofjes" in je bloed ook heel fijn.
    Je bent bijna door je eerste trimester heen, misschien komt t zo weer, je voelt je veel fijner in je 2e trimester.
    En anders ben je echt de enige niet! Zo lang je maar blijft knuffelen.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb dat de eerste 16 (?) weken ook gehad hoor! Daarvoor deden we het minstens elke dag en toen was t niet veel soeps :p Bij mij is het gewoon weer teruggekomen. Tis niet meer élke dag, maar toch zeker wel meerdere keren per week en ik vond het echt fijn om te merken dat ik weer zin kreeg. Het kan ook dat het bij jou wat langer duurt, maar ik geloof niet dat het blijvend is hoor!

15. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik heb zelf ook niet zo veel behoefte aan seks. Wel wil ik graag mijn vriendje nog een beetje verwennen, dus doe ik gewoon het één en ander bij hem.

Een tip is gewoon doen! Dan ervaar je zelf meteen dat het helemaal geen kwaad kan allemaal. Even door de zure appel heen bijten zeg maar.
    Maar je moet het natuurlijk niet tegen je zin in doen. En als je zelf geen behoefte hebt aan gefriemel aan je lijf, dan friemel je gewoon bij hem. Misschien komt de zin dan vanzelf of niet, maar dat is ook prima toch.

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb ook helemaaaaaaaaaaal geen energie voor seks... Ben al moe als ik ff naar de wc ben geweest, laat staan dat ik de fut heb om uitgebreid te seksen :) Afgelopen weekend wel een vluggertje gedaan (het ontbreekt me niet aan zin, namelijk), zodat manlief toch ook nog zijn energie een beetje kwijt kon, maar ik vrees voor hem dat het nu wel weer even zal gaan duren...

Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat het lijkt of hij je baarmoeder raakt tijdens het seksen? Vond het niet echt een heel fijn gevoel :(

17. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    gelukkig heb ik daar geen last van haha.. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en wanneer ik zin heb seks ik ook gewoon.. maakt me ook niet uit hoe.. of boven of onder of weet ik het.. ik ben niet bang..

18. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Herkenbaar ja!
    Ik, en mijn vriend, hebben idd het idee dat het nu anders is...alsof hij tegen baarmoedermond aan komt. Geen pijnlijk gevoel, maar ook niet prettig. Gelukkig ben ik niet de enige die dit ervaart...het zal er wel bij horen.

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dat had ik eerst ook maar op den duur is dat over gegaan dus er is nog hoop meiden haha...
    Mijn vriend is ineens bang dat de baby het niet leuk vindt als ie de hele tijd heen en weer wordt geschud en er last van heeft...

20. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ben blij dat anderen het herkennen! Dan maak ik me er geen zorgen om :) Zal vanzelf wel weer goedkomen.

Deel Deze Pagina