Hormonen, mannen, huishouden...wahhhh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanro, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou ik heb geen klagen. Heb al een sinds een week of 15 last van mijn bekken en mijn man doet echt alles. Ok inderdaad niet altijd zoals ik het zou willen, maar aangezien we ook nog een mannetje van bijna 2 hebben rond lopen, neem ik dat er voor lief bij. Maar hij heeft een baan van 40 uur, doet de verzorging van ons zoontje en doet het huishouden. Ik moet wel vaak even vragen of ie dat of dat wilt doen, maar dat doet ie dan ook. Nee ik kan niet beter wensen. Heb echt een top vent. Mag ook wel eens gezegd worden.

2. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Hier ook in het bezit van een toppertje! We deden eigenlijk altijd alles al samen in het huishouden en sinds ik zwanger ben doet hij veel meer als ik! Hij wil graag voor me zorgen en ik moet rustig aan doen. Hij begrijpt heel goed wat er allemaal in mijn lichaam gebeurd enzo.

En dan doet ie misschien niet alles precies zoals ik het zou doen.....NOU EN! Wij vrouwen hebben ook altijd wat te zeuren daarover. Doet ie niets dan zeuren we erover en doet ie alles dan kunnen we het toch net ietsjes beter! Ik zou zeggen: of je doet alles lekker zelf en je zeikt er niet over of je laat hem dingen doen en je accepteert dat een ander de dingen anders doet dan jijzelf.

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Toch maar opzoek naar die mengmachine voor mijn schat ;) :)

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    hehe ik plijt ook voor een mengmachiene.

ik kan nog genoeg zelf maar mag het gewoon neit van hem
    we werken allebei 40 uur.
    daarbij komt nog dat onze relatie erg pril is en ik me enorm verbaas hoe hij het allemaal ineens doet. het is een complete 180graden turn around.

dus vind gewoon dat ie zelf ook niet te veel moet doen maar meer samen :D

ik zal zeggen kom maar op met de mengmachiene :)

Deel Deze Pagina