hormonen na bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by chantalle35, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalle35

Nov 4, 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik weet niet of ik het hier goed plaats maar heb een vraag over hormonen....
    In mijn zwangerschap ben ik gaan nachtzweten tot echt alles nat was hoeslakens dekbed en mijn pyama ...maar zat goed in mijn vel...nu 6 weken na mijn bevalling van mijn dochter ben ik nog aan het nachtzweten...raar gevoel in mijn lijf ,vergeetachtigheid , ben nog aan het bloeden ,angstig voor enge ziektes wat ik dan denk dat ik onder de leden heb .duizeligheid ,vieze smaak in de mond ,slecht kunnen slapen en gejaagd voelen licht in mijn hoofd...het voelt dat het mijn lichaam niet is...ik ben al 4 weken weer aan de pil volgens anderen te snel en dat mijn hormoon huishouding in de war is en dat ik me daarom zo slecht voel ....Wilde vragen of iemand dit herkent en of dat hormonen kunnen zijn?

wil wel graag verhalen horen van mensen wat ook hormoonhuishouding in de war hebben en wat ze eraan hebben gedaan en zich weer 100% voelen

slik nu gewoon pil door voor mijn gevoel word het steeds erger en heb davitamon mamafit gekocht

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Ontzwangeren duurt echt een tijdje. Er zijn na de bevalling natuurlijk hormoonschommelingen waardoor je je anders kan voelen, net zoals in de zwangerschap zelf. Ook wanneer je weer aan de pil gaat heeft dit invloed. Er staat voor ontzwangeren ook wel 9maanden. Zeker is slaap erg belangrijk en gezonde voeding. Maar dat is niet altijd even makkelijk als je net moeder bent geworden. Het heeft dus echt tijd nodig. Als je denkt dat de pil veel invloed heeft ie het misschien een idee om een tijdje te stoppen om te kijken of je je dan beter voelt.
    Ook het zweten is nog normaal. 6 weken is echt nog heel vers na de bevalling.

Groeten Evelien

3. chantalle35

Nov 4, 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan je daardoor ook elke keer verhoging hebben heb steeds 37.5

Share This Page