Ben benieuwd of iemand zich herkend of misschien tips heeft zodat ik mijn huisarts eens wat gerichter kan vragen Ons jongste kindje is inmiddels 14 maand en ik heb nog steeds het idee dat mijn hormoonhuishouding niet goed is. Na de bevalling had ik de "gewone" ontzwanger kwaaltjes laat ik maar zeggen. Haaruitval, nog wat wisselende stemmingen. Na een tijdje was dat allemaal weg maar helaas heb ik nu alweer een aantal maand klachten. Forse haaruitval (kapper heeft me mede daardoor doorgestuurd naar huisarts), van die opvliegers (kort lontje) die je hebt in je zwangerschap, hele onregelmatige menstruatie en weing tot geen zin in seks. Ook krijg ik haargroei rond mijn tepels. Het gekke is dat ik ook af en toe weer pijn in mijn liezen heb zoals je dat hebt bij een beginnen BI. Ik heb dat gehad en herken dat meteen als bekkenklachten. Nu ben ik bij de huisarts geweest en die heeft bloed laten prikken op schildklierfunctie. Hier is helemaal niets uitgekomen. Ze zegt dat je hormoonspiegels niet kunt prikken. Is dat zo? Als oplossing geeft ze aan dat ik aan de pil moet gaan om van een aantal symptomen af te zijn maar dat voelt niet goed voor mij. Heb zoiets dat mijn lichaam zelf balans terug moet krijgen. Kent iemand deze klachten en weet je hoe je misschien toch meer duidelijkheid kunt krijgen? Mijn huisarts doet verder eigenlijk niks maar ik heb er geen goed gevoel bij. Alvast bedankt voor jullie reacties
hoi, weet je de waarde ook van de schildklier? goed is niet altijd goed he. nee, vraag ze dan op bij je ass. vd h.a met de referetiewaarden erbij. laat ook eens je vitb-12 testen, of kijk een op stichtingvitb12tekort.nl mssch herken je daar je klachten. gr