hallo.. Dit gaat niet echt over eerste symptonen, nou ja half half maar ik wist niet welk forum ik moest gebruiken. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, de ene keer 35 dagen dan 42 en dan weer 28. Er zijn al heel wat testen gedaan omdat ik overtijd was, terwijl het dan gewoon een cyclus van 42 is. Vorige maand en de maand ervoor had ik twee regematige cyclussen, 28 dagen. Nu ben ik (als ik de cyclus van 28 dagen aanhoud ) 6 dagen overtijd. Twee weken geleden had ik scherpe steken links en rechts onder in me buik. Dit is was echt enkel een kwartier en toen was het weg. Sinds een paar dagen voel ik me heel afwezig.. stil en alles gaat een beetje langs me heen. Ik moet vaak plassen maar wel kleine beetjes. Met vlagen een beetje misselijk maar niet overdreven erg, maar vrijdag was het wel wat erger. Toen had ik ook mijn examen voor mijn rijbewijs dus ik gooide het op de zenuwen.. ook doen mijn borsten zeer, maar dat heb ik elke menstruatie en daarvoor... Ik voel me ook een beetje opgeblazen ( onderbuik dan ). Ik weet niet zo goed wat ik er nu van moet denken ivm mijn onregelmatige cyclus.. Heeft iemand ervaring met de symptonen? Is het beter om nog even af te wachten of om te testen? Groetjes, K
Als dit symptomen zijn van een zwangerschap dan is een test sowieso positief. Want symptomen komen van hCG en dat is dan nu al wel te zien. Ik zou je eerder aanraden om iets te gaan doen (temperaturen of ovuletietesten bv) om je eisprong op te sporen. Dan weet je ten minste waar je zit in je cyclus en of je dus daadwerkelijk overtijd bent of gewoon weer een lange cyclus hebt. Deze cyclus heeft dat uiteraard weinig zin meer, dus vooral advies voor de toekomst. Al hoop ik voor je dat het niet nodig is en je gewoon zwanger bent .
Tja, het kan allebei.. Wat hierboven al gezegd wordt, als je klachten van hcg komen zal de test positief zijn. Ik hoop voor je dat je klachten idd daarvan komen!
Ik zou er een testje tegenaan gooien. Wellicht beginnen met ovulatietesten of temperaturen zodat je weet wanneer je nod is? Vond het zelf altijd vreselijk irritant om niet te weten wanneer mijn nod was en versleet ook veel testen haha
Bedankt voor de reacties! , Denk dat ik over een paar dagen dan toch een testje haal.. Idd smjd, daarom is het zo lastig om nu dan gelijk naar de winkel te haasten om een test te halen.. maar nee ik weet niet wanneer mijn NOD is. Vandaag ben ik wakker geworden en eigenlijk kots misselijk.. voel me niet lekker. Bedankt!
Lijkt op mijn verhaal! Ik wist ook (door wisselende cycli) niet wanneer ik moest testen. Dus rond dag 50 getest en dat was negatief. Symptomen bleven en menstruatie bleef uit. Gisteren weer een testje gedaan (dag 59 volgens mij) en die was positief! Dus ik zou er voor de zekerheid meerdere kopen, want die eerste test kan net te vroeg zijn
Weet je al iets? al getest misschien? Ik zou idd als het deze ronde net raak is gaan temperaturen en/of ovulatietesten gaan gebruiken.
Ik raad je aan te gaan temperaturen. Is heel simpel, iedere ochtend zelfde tijdstip. Je ziet heel makkelijk je eisprong, tel daar 2 weken bij op en je weet wanneer je evt overtijd bent. Anders kan het een dure hobby worden met alle testen! Ook is het gewoon fijn te weten waar je aan toe bent op momenten met vage symptomen die van alles kunnen zijn.
Sorry dat ik hier inhaak, ik heb geen idee hoe ik een eigen topic open, SORRY . Maar ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. 19 juli was de dag van mijn menstruatie. Zondag 31 juli hebben wij seksueel contact gehad. Maandag had ik cervixslijm. En dinsdag eisprong. Tenminste dat dacht ik. Vanaf donderdag zeurend gevoel in buik en onderrug. Zware benen. Sinds gister af en toe afscheiding, melk achtig dun. En sinds vandaag af en toe soort snotje achtig erbij ook slijmerig maar weinig echt speldenprik. Heb ik me dan vergist en is me eisprong nu ineens? Of kan dit ook dat het symptomen zijn van bevruchting? Het frustreert me en ven er continue mee bezig. De proppen slijm, dat eiwit spul wat ik maandag had, dat kan toch geen sperma zijn wat er nog uit komt ofzo? Sorry topic starter dat ik jou onderwerp verknal. Zodra ik het schap zou ik hier uit het onderwerp gaan. Groetjes cindy