Ik had de laatste reacties nog niet gelezen! Bedankt . Het blijft lastig! Ik ben ook nog steeds actief op zoek, maar kom niks leukers tegen wat vriend ook leuk vindt, dus komen we toch steeds weer terug op Jip.... Misschien is het dan toch dé naam?
Ik vind Jelle wel leuk. Bij Jip zou ik schrik hebben dat iedereen steeds vraagt 'hé waar is Janneke..."? Lijkt me niet zo tof voor een kind / puber / volwassene om dat vaak te horen Voor een meid hoorden wij bvb. heel graag Eva, maar ik kwam eens op een website waar alle Eva's hun mening over hun naam mochten geven. 100en reacties stonden er. Wat bij bijna iedereen terugkwam, is dat iedereen steeds vroeg waar Adam was... Daarom zouden we een eventuele dochter niet meer zo noemen (hoe gek we beiden ook waren op de naam!)
Job vind ik niet zo... Nick ook niet eigenlijk... (A). Moeilijke ben in he . Meid: tnx, misschien heb je ook gewoon gelijk! Hoe is het met jullie? Fee, ankje! ' ik vind Jelle wel leuk'. Lief van je reactie, maar ik vind het niks, dus kan er weinig mee . Overigens zou ik de naam Eva ook niet laten schieten om te rede die jij noemt... Maar dat is persoonlijk .
Jip, erg leuk! Ik had de naam al vanaf mijn 14de in mijn hoofd, maar dan voor een meisje. Ik hou heel erg van apart, en helaas heet een neefje van mijn man ook Jip, dus onze meiden hebben een andere (erg) aparte naam gekregen. Ik vind Jip ook onwijs leuk voor wat oudere mannen, en niet alleen voor kleine kinderen. Daarbij kan ik me voorstellen dat dit topic je erg aan het twijfelen maakt door alle verschillende meningen. Volg je gevoel, en trek je niets aan van andermans mening.