voordat we zwanger waren hadden we al een jongens en meisjesnaam. inmiddels is bekend dat het een jongen wordt! de naam die we in gedachten hadden hoor je laatste tijd heeeeel veel: Luuk. mijn man vindt Floris erg leuk en ik Daniel. wat zouden jullie doen? of ander idee?
Daniël vind ik echt heel leuk maar Floris kan ook heel goed. Ik zou kijken wat het beste bij de achternaam past. Luuk is inderdaad een beetje te vaak gebruikt.
Ik zou kijken of de naam Luuk (of varianten daarop) in jullie directe omgeving veel voorkomen. Sommige namen zijn heel populair maar als ze je in je directe omgeving niet hoort dan zou ik mij er niet aan storen als het voor jullie DE naam is.
Ik zou voor Luuk gaan. Dat is jullie nr 1, en ik zou daar niet vanaf stappen omwille van anderen. Wij hebben een Sarah en dat is -naar het schijnt- ook behoorlijk uitgekauwd, maar wij horen hem om ons heen nooit.
Luuk kan eventueel Lucas worden? Floris en Daniël vind ik ook beide erg leuk! Ik vind alle drie jullie namen mooi
Luuk vind ik persoonlijk te populair. De naam zelf vind ik wel stoer. Veel stoerder dan Floris. Daniel vind ik neutraal; helaas vind ik Daan leuker wat ook schreeuwend populair is. Misschien wat opties: - Sander - Maarten - Casper - Wessel - Siem - Ties - Merijn/Marijn - Joris - Twan