Ik begrijp precies wat je bedoelt ik heb ook van die leuke schoonouders. Die zijn bang dat hun kinderen meer hebben als zei.
Op zich kan je het wel zien als een compliment, maar dat ze dan gaan rondvertellen dat jullie het gekocht hebben omdat zij het hebben... Mijn haren zouden ook overeind gaan staan. Mijn schoonzus en schoonmoeder hebben er ook een handje van weg. Ik wilde een gasfornuis, het werd ons langs alle kanten afgeraden... Nu hoor ik van mijn nichtje toevallig dat hat moeder nu ook een gasfornuis heeft en vorige week vertelde mijn schoonmoeder dat ze toe was aan een nieuw fornuis en toch de optie gas aan het overwegen is. Nu ja je raad al wat het geworden is... Ik had schoenen met een brede hak, en wat zie ik de eerst volgdende keer dat we samen weggingen met schoonmoederlief... inderdaad ongeveer dezelfde schoenen. Ik heb nu naaldhakken, die heeft ze hier vorige week zien staan, komt ze gister nog wat spullen brengen en ja hoor precies dezelfde schoenen. Ik draag bijna altijd zwarte kleding (daar hadden schoonzus en schoonmoeder in het begin veel commentaar op) maar ik merk nu ook dat zij steeds meer zwart gaan dragen. Ik stop met mijn haar te kleuren, zij stoppen ook, ik kan nog uren doorgaan. Ach ik laat het maar zo, ik probeer mijn energie wel in nuttigere dingen te stoppen.
Het valt mij op dat dus veel mensen dit hebben.. ik ben dus geen uitzondering, en daar ben ik wel blij om... Kun je zien dat iedereen anders is... De ene maakt het niets uit en de andere wil dit ook gewoon weg niet hebben....
Sja, leuk vind ik het ook allemaal niet en normaal zou ik er behoorlijk kunnen om gaan katten. Maar mijn prioriteiten liggen voorlopig ergens anders, nl zwanger worden en dan zijn er ook nog gezondheidsproblemen in mijn familie, dus die schoenen enzo zullen me nu maar even worst wezen.
Haha, goed om weten Dan kan ik eens stevig terugkatten als ik zwanger ben, het wordt dan toch op de hormonen gestoken
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als het steeds gebeurt. Maar eeuh...die 307 zou ik er niet voor opgeven Wij hebben er zelf eentje en hij rijdt superlekker! Mijn vader heeft een paar weken na ons ook eentje gekocht, wel in een andere kleur.
heeeel herkenbaar wij kochten 3 jaar geleden bengel, mijn hondje...twee dagen later was mijn zwager van 16 jarig, dus wij trots onze beagle meenemen op visiste zegt mijn schoonzusje van toen 10 jaar (vriendjelief is vroegkomer zij nakomer) ik wil ook zo'n hondje, enwat denk je 3 dagen later liep daar oook een beagle inhuis..tim en ik hebben nooit echte ruzie, maar toen dus wel, hij was ook pissig maar we reageerden het op elkaar af... en het ergste is: de hond is na een half jaar naar asiel gebracht, het ging niet met het andere hondje dat ze al hadden. en t allerergste: ze wisten ook niet wat hond uilaten betekent....zij lieten de hond alleen maar uit in achtertuin...en tja een beagle wordt dan idd vervelend als ie geen of onvoldoende lichaamsbeweging krijgt, kan er nu nog boos over worden. ze doet dit ook met kleding, wat ik nieuw heb wil ze ook, maar sorry hoor ik wil niet dat mijn schoonoeder dezelfde kleren draagt als ik doe. en ook met andere dingen, wij plannen samen dagje volendam of beverwijk...wie gaat er meteen na ons ook, of als t haar lukt voor ons... grrrr rugharen staan weer overeind gr bengel
Zelfs vrouwen hebben kleine donshaartjes op hun rug, bij de ene al iets duidelijker dan bij de andere
Hoi Joyce, je bent niet de enige, ik heb ditzelfde met mijn schoonmoeder, mijn schoonzus en schoonbroer wonen vlak naast haar, maar altijd komt ze naar ons, als wij haar onze mening geven doet ze er in eerste instantie niets mee, ook als wij laten vallen dat wij van plan zijn iets te kopen, gaat zei ons voor. Als ze hetzelfde heeft, doet ze alsof dat van haar beter is, terwijl het gewoon exact hetzelfde is. Ik denk dat sommige mensen gewoon zo zijn.