Hulp nodig

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Stannemam, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stannemam

    Stannemam Nieuw lid

    4 mei 2008
    1
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb eeb vraagje. Mijn vriend heeft twijfels over onze relatie. hij houd niet meer vanmij. We hebben een zoontje van 18 maanden. Waar moet ik allemaal aan denken als ik er alleen voor kom te staan (dit is op dit moment realistischer dan dat we bij elkaar blijven). Ik heb samen met hem een samenlevingscontract hij heeft ons kind erkent en we wonen in een koophuis.
    Het speelt al een half jaar zo niet langer en sinds twee weken weet ik wat er aan de hand is.
    Groetjes Stannemam
     
  2. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bah wat vervelend vor je.
    Wat bedoel je precies met alleen komen te staan? Gaat hij waarschijnlijk bij jou weg, of heb je het vermoeden dat hij ook jullie zoontje achterlaat?

    Zolang jullie geen ruzie hebben zou ik proberen de verstandhouding zo lang mogelijk goed te houden in belang van je zoon.
    Mochten jullie buiten de hypotheek nog een lening hebben zet daarover dan nu afspraken op papier door beiden getekend, en ga langs de geldverstrekker om alles nu vast te regelen. Daar kan later namelijk zoveel ellende van komen.

    Zijn jullie allebei voor evengroot deel eigenaar van de woning? Zou een van jullie de ander willen en kunnen uitkopen?
    Mocht een van beiden ergens anders gaan wonen moeten jullie beiden betalen voor die huur en jullie hypotheek naar redelijkheid.

    Heel veel strekte, mocht me nog wat de te binnen schieten zal ik ff posten.
     

Deel Deze Pagina