Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje... Heel spannend allemaal natuurlijk, vooral omdat het in januari en maart dit jaar uit is gelopen op 2 miskramen, bij 7 en 5 wkn. Nu ben ik al bijna 3 wkn overtijd (morgen precies 3 wkn) maar de testen die ik heb gedaan geven allemaal negatief uitsluitsel. Heb ook al contact gehad met de huisarts, zij geeft echter aan dat het zou kunnen gaan om een verlate eisprong. Ik heb eigenlijk altijd de perfect cyclus gehad van 28/29 dgn, mijn eisprong is ook altijd op de 14e dag en ook altijd zeer duidelijk voelbaar. Nu is mijn laatste periode geweest op 29 juli, rond 11 aug begonnen de pijnen in mijn rug en steken in mijn buik (hoeraa de eisprong, denk ik) en rond 23 aug begonnen de ongi-klachten/ zwangerschapsklachten.. je weet wel, dat het er aan zit te komen; last van mijn rug, opgezette buik, lichte krampjes, soms steken, pijnlijke borsten, met vlagen goed misselijk, last van mijn stoelgang, hoofdpijn. Omdat de testen negatief zijn, mijn huisarts me pas wil zien als ik 4 wkn overtijd ben... word ik haast gek van onzekerheid.. Houdt mijn lichaam me voor de gek of ben ik toch zwanger?! Wie herkent dit en heeft misschien tips of iets voor me?! Liefs Diaan
Hey, ben nu ook heel lang over tijd, namelijk 38 dagen! Bij mij komt het denk k door het stoppen van de pil, maar toch voel je je onzeker. K denk dat je lichaam je voor de gek houd. Hoe is je cyclus normaal?
Ja, ik hier hetzelfde, ook 3 weken overtijd (25 tot 28 dagen en de andere kant 30-33 dagen) Maar ik ben altijd keurig regelmatig, op vorige keer met een buikgriepje na, toen ik op 35 zat. Dit is dus al zo sinds ik anderhalf / 2 jaar geleden met de pil stopte. Jouw cyclus is ook regelmatig zie ik... in dat geval zou ik zeggen: probeer afleiding te zoeken tot je naar de huisarts kan. Probeer te ontspannen en probeer vast te accepteren dat je gewoon toch niet zwanger bent. Het kan zijn dat als je de stress niet meer zo voelt, je toch ongesteld wordt. En anders weet je in ieder geval alvast dat je volgende week bij de huisarts terecht mag!
Nou, ik ben dan toch eindelijk ongesteld geworden. Blij toe. Kan ik tenminste weer gewoon met mn cyclus beginnen en volgende ronde weer proberen! Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt Diaan. En jij natuurlijk ook Helma!
Met deze verschijnselen was ik zwanger! Misschien moet je eens een zwangerschapstest doen van een ander merk,ik weet niet of je altijd met hetzelfde merk test?Ik heb ook twee merken testen gebruikt.De ene liet negatief zien,de andere een dag later positief.Helaas eindigde mijn zwangerschap in een miskraam
misschien kun je naar de ha gaan voor een bloedonderzoek? daar kunnen ze veel in vinden en ook snel! duim voor je mee!!