“Moeder instinct” of achterlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liv24, 27 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liv24

Liv24 Lid

19 mrt 2022
    21
    10
    3
    Vrouw
    Misschien heel achterlijk, misschien slaat het nergens op maar na mijn goede echo. Eigenlijk al iets ervoor, heb ik gewoon het gevoel dat iets steeds tegen mij zegt. “Geen zorgen, het gaat goed met me”! Het gaat goed met mij, maar toch krijg ik steeds een seintje ofzo dat de baby zegt dat het goed met hem/ haar gaat en ik me nergens druk over hoef te maken. Kan dit? Of praat ik mezelf dit gekke aan? Hierdoor voel ik me ook gewoon relaxed en erg fijn.

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Je bedoelt dat je gewoon het gevoel hebt dat alles oké is? Heerlijk toch. Klinkt niet gek hoor, ik had ook veel contact met de kindjes in mijn buik. Gaf me een heel rustig en vertrouwd gevoel.

3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Fijn!

Ik weet bij elke zwangerschap hoe het gaat daarbinnen, heb echt een soort van contact. Dus voor mij klopt dat zeker.

Dit kindje nu in mijn buik was er ook al voordat het werkelijk in m'n buik zat. Klinkt zweverig maar voor mij is het een heel duidelijk gevoel. Wij dachten niet aan een 4e totdat ik echt dit kindje al bij ons voelde.

Ik vind het fijn om ook vaak momentjes op de dag even stil te staan erbij. Je gevoel vertelt je het wel.

Fijne zwangerschap!

maansneeuw en Liv24 vinden dit leuk.
  4. Liv24

Liv24 Lid

19 mrt 2022
    21
    10
    3
    Vrouw
    Ja klopt! Gewoon een stemmetje die zegt; geen zorgen het gaat goed met mij! Ik zit hier goed en voel me goed in jouw buik

Beausecret vindt dit leuk.
  5. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Kan hoor. Vorig jaar was me zwangerschap in een miskraam geeindigd en had vanaf het begin een stemmetje "dit gaat echt fout".
    Deze zwangerschap wel de angst natuurlijk maar ook een "stemmetje/gevoel" van dit gaat helemaal goed komen!. Dus nee je bent niet achterlijk ofzo

Lara123 vindt dit leuk.
  6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Genieten!!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn hoor,dat kan zeker. Ik voel me ook zeer relaxed en maak me ook nergens druk om. Bij nummer 3 ook niet. Heerlijk toch?
    Kijk, garanties heb je nooit, maar lekker genieten van het onbezorgde gevoel zou ik zeggen. Ik heb geen enkele keer een beroerd gevoel gehad, daar geniet ik ook van ipv gaan zitten wachten tot ik ziek word..

Deel Deze Pagina