wou dat ik hem d'r uit kon duwen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Hallo meiden,

Heb het echt een beetje, nee heel erg gehad!!!

Buik zit in de weg, weeg over de 100kilo, alles is opgezwollen door het warme weer enz, enz.

Weet dat ik op zich nog weinig te klagen heb en dat ik blij moet zijn dat het bijna zo ver is, en dat ben ik ook zeker hoor.

Maar zou blij zijn als ik weer een beetje mn eigen figuur terug heb en b.v. weer héélijk op mn buik zou kunnen slapen!!!

Uitgezeurd??? JA voor eventjes hahahhaa

Zo jochie, kom dr maar uit, je bent er klaar voor!!!!!!
    hij luisterd niet................... ;) ;) ;)

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nog even volhouden....

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    sterkte met de laatste loodjes, en wie had nou ook nog dit warme weer verwacht :( :( arme jij...

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Nog even en ik hoop dat het aankomende weer wat beter voor je is dan dit benauwde.
    Heel veel succes.

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmmmmmmmm ging het maar zo makelijk op comando he haha
    net als met bewegen
    is het heel erg in beweging legt iemand de hand er op en ja hoor... weer rustig haha dan denk je ook bij jezelf toe maar kleintje beweeg maar hahha nu al een eigen willetje

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Nog even volhouden!
    Sterkte de laatste weekjes!

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik begrijp je helemaal Melissa. Maar we moeten nog eventjes volhouden meid ! Denk maar: iedere week dat je kindje langer in je buik zit, zal hij sterker op de wereld komen ! Dat geeft weer moed !

Groetjes,
    Nikki F

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja de laatste loodjes... ga er maar vanuit dat hij nog 2 weken blijft zitten, kan het altijd meevallen.
    Op de buik liggen miste ik ook erg maar meteen na de bevalling kon ik dat niet, want had ik zere tieten,pas toen ik stopte met de borstvoeding en ze weer zacht waren, kon ik lekker op m'n buik liggen, heerlijk.
    Ik vond op het laatst dat gebuk niet fijn meer als ik wat liet vallen, en na het eten z'n vol gevoel.
    succes ermee. ;)

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    whaaaahaa ja dat dacht ik ook niet wetende dat ik pas met 42 weken en 6 dagen zou bevallen. :rolleyes:

Maar ik kan me het heel goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt, mijn tip, ga lekker even onder de douche staan janken.
    Elke keer als ik (tijdens die hittegolf) in tranen uitbarste kreeg ik van mijn man (die ook op was van de zenuwen) te horen dat janken niet hielp.
    Nee het helpt misschien niet maar het lucht wel op en onder de douche kon hij het lekker niet horen.

Groetjes Anita

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Succes! Hoop voor je dat het iets kouder wordt. :D

11. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Nog efkes meid!
    Het is moeilijk als het zo zwaar is maar probeer er van te genieten zolang die kleine nog in je buik zit.
    Rustig aan maar en laat goed voor je zorgen.
    :D

12. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo,

Begrijp helemaal wat je bedoelt. Mijn beeb wil er ook nog steeds niet uit.
    Groetjes Karin

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    heb ik ook he melissa
    al een tijdje
    nu wordt het gevoel sterker net wat je zegt,
    slapen op buik je figuur terug, lekker bukken springen gek doen.

ik wil op een andere manier wakker gemaakt worden dan kramp in benen,
    plassen, harde buiken, enzzz......

hij mag vanavond wel komen.(eerst de weeén natuurlijk)

dan zien we wel weer verder.

ik wil niet eraan denken dat ik misschien nog 4 weken moet wachten

want kan ook in week 41 /42 komen .

now way

maar goed we zullen zien.

mijn vriend kan ook haast niet meer wachten hij zit net als ik te zeuren wanneer nou!!!!???

gaat elke dag de baby kamer in om de lekkere nieuwe frisse lucht te ruiken ( doe ik namelijk ook ) standaard gewoonte geworden.

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hahaha hier nog eentje.
    Ik denk dat bijna elke zwangere vrouw de laatste loodjes zo ervaart.
    Hmmm straks lekker m´n spijkerbroekie weer aan (hoop ik).
    Ik kan ook niet wachten tot het er is.

Maar vergeet de andere kant van het verhaal niet, de eerste tijd een paar per nacht je bed uitmoeten omdat je kleintje moet eten.
    Nu heb je lekker vrij en kun je effe gauw een boodschapje doen of gewoon lekker shoppen (als dit je 1e is tenminste).
    Straks gaat dat ook wel maar alles moet op uur en tijd en je hebt nogal wat in te pakken voordat je kunt gaan.

Dus ik heb zoiets van, hij of zij mag best eerder komen dan ben ik van dat gewicht af maar nu kan ik nog gewoon de nacht doorslapen en lekker genieten van m´n vrije dagen :oops: .
    En ach die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij (zit al ruim 36 weken te wachten).

Succes dames.

Silly

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ook ik wil ons meiske er wel uit duwen.. helaas werkt dat niet op die manier :cry: :cry:
    Ik ben het zóóóó zat..
    Klinkt misschien wel erg raar.. maar zwanger zijn is niet iets wat op mijn verlanglijstje stond.. en klein beebje wel.. :)

Iedereen om mij heen (incl de septembermama's) zijn voor de uitgerekende datum bevallen..
    En om eerlijk te zijn ging/ga ik daar ook vanuit..
    Alleen voel nog helemaal geen gekke dingen waaruit blijkt dat het binnenkort gaat gebeuren :(

Elke keer als ik iets geks voel hoop ik dat het mag beginnen.. maar helaas!!
    Nou ja we moeten maar afwachten.. misschien moet ik nog wel 3 weken.. en echt ik zit er op te wachten..
    Ik durf eigenlijk de deur niet meer uit.. aangezien ik moet gaan liggen als de vliezen breken..

*zucht* nog maar even volhouden :)

Groetjes Kalush

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik weet hoe je je voelt meis...
    Ik was zwanger (en bevallen) tijdens de hiitegolf in Juli, pfff...
    En dat verlangen naar op je buik slapen ken ik precies!! De eerste nacht na de bevalling heb ik heerlijk op mijn buik gelegen hihi...

Succes met de laatste loodjes en klaag maar lekker hoor!!

17. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    ;) hoi dames ,versta jullie frustratie ook ,ben op korte ook veel bijgekomenen verlang er ook naar om ons zoontje in de armen te houden ,maar ik denk dat we hoe meer we ernaar hunkeren hoe langer het gaat duren .Dus ik zou zeggen geniet er nog wat van .want het gaat echt niet zolang nie meer duren ,en jullie moeten denken ,geduld wordt beloond.ik ben eigenlijk wel een goei want ik ben ook op van de zenuwen.

18. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    oohh..ken de frustraties maar al te goed.. loop over de 40 weken nu, heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een infectie, en door de spanning en lastig geval door dokters continue, is ze even lekker gedraait uit de juiste positie.. dus waarschijnlijk een keizersnee, nou liever vandaag als morgen, zo ontzettend moe!! en ben op van nieuwsgierigheid hoe ze zal zijn(duidelijk wel haar vader, lekker eigenwijs..en te laat..)dat alles goed is, ben echt aan het einde van nervositeit nu!!

Deel Deze Pagina