Hoi, Ben je ook hormonen schommelingen? Ik ben wel voor eerste keer ervaring van hormonen schommelingen. Maar nooit leuk, pff.. Toen ik was eerste zwanger van ons zoontje dat voor zwanger had ik nooit hormonen schommelingen. Nu we zijn nog steeds bezig voor 2de kindje. En ik krijg wel hormonen schommelingen maar vind niet zo leuk.. - zomaar plotseling veel huilen - vermoeiend - soort chagrijnig - lijkt schuld geven aan iemand maar niet waar. Dus mezelf schuld "eerlijk helemaal niet leuk" - verschillende dagen ziek of niet zo lekker in mijn vel - verschillende dagen even pijn voor welke lichaam, bijv. borsten spanning of onderbuikpijn of koppijn of ogenpijn enz.. Ik wil graag weten dat wie heeft ook ervaring zoals ik. Alvast bedankt!
Ik heb daar ook last van. Twee maanden geleden is er ook een afwijking geconstateerd aan mijn schildklier. Ik heb er vaak zoveel last van dat het me belemerend in mijn dagelijks leven. minder afspreken met familie en vrienden bijvoorbeeld.
Hetzelfde probleem hier.. ik voel me ook al een paar weekjes niet lekker in mijn vel... ook huilerig, snel geirritteerd.. 1e moment super vrolijk andere moment wil ik iedereen die wat tegen me zegt heel hard slaan Ik probeer der gewoon niet zoveel op te letten, kan bij mij ook andere redenen hebben( gestopt met antidepressia..) ik weet voorderest ook niet wat ik er aan kan doen.. gewoon proberen er het beste van te maken..