IVF in Tilburg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinder3, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zijn er hier meiden die in Tilburg onder behandeling zijn of zijn geweest voor IVF?

Wat was jullie ervaring in het Elisabeth?
    En wat waren de wachttijden?

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

Ik ben in Tilburg onder behandeling in het EZ.
    Op hun site kun je de wachttijden vinden, ik heb niet zo heel lang hoeven wachten, maar was al in behandeling bij hun.
    Verder zijn mijn ervaringen heel goed. Hele lieve mensen, tja en van artsen heb je altijd wel een voorkeur;).

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook een EZ'er. Zeer tevreden over de manier waarop ze met je omgaan en fijne artsen en super verpleegkundigen. En tja gezien ons resultaat ben ik natuurlijk ook heel tevreden over hun behandelingen ;)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier ook een EZ'er. Hele lieve verpleegkundigen, lieve artsen en een prettige sfeer op de afdeling fertiliteit. Wij zijn heel goed geholpen voor en tijdens de zwangerschap en bevalling. De begeleiding na de bevalling had beter gekund.

We gaan in april voor een brusje en gaan dan naar onze favoriete arts mevr. B. De begeleiding tijdens de zwangerschap is bij ons gedaan door Dr. F (die zou weg gaan, weet niet of hij al weg is) en de bevalling door mevr. v. O. Heel lief personeel vind ik

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meiden, wel fijn dat jullie goede ervaringen hebben in EZ.
    Hopelijk mogen wij er starten rond juli....Eerst de operatie afwachten hoelang mijn herstel zal zijn.

Deel Deze Pagina